Alla inlägg under oktober 2008

Av Sara - 30 oktober 2008 22:25

Kenny ska raka av sitt hår..

Hans mamma erbjöd han 1000 kr så att han kan komma upp till nyår, och även fickpengar till då vi ska till Bulgarien. Han som har så fint hår, jag kommer sakna det. Men de är fan värt de, annars hade vi fått vänta med att ses till Maj, och nu får vi ses om nån månad. Lite rädd är jag, men han är snygg med eller utan hår.


Vad gör man inte för kärlek?

Av Sara - 29 oktober 2008 18:26

Ligger ute i minusgrader på en brygga. Jag, kenny och ylva kom hit, till moviken, för typ 40 minuter sen. Väntar på några andra som vi trodde skulle vara här. Men vi får vänta typ 30 minuter till, jag känner inte mina fötter längre. Jag, som norrlänning ska ju tåla kyla, men med fel skor tål ingen sån här kyla. Och nu känner jag knappt mina fingrar, förhoppningsvis så överlever jag detta!

Av Sara - 28 oktober 2008 11:49

Kenny är seg på att duscha. Jag har typ hunnit läsa massa bloggar på bloggkoll, hade kring 200 olästa inlägg! Men kommer dock aldrig orka läsa alla.


Börjar bli orolig, han kanske har drunknat! De har ju snart gått 40 min. Galet!

Av Sara - 26 oktober 2008 11:24

Testar på de här med att mobilblogga! Överlevde flygresan och tog mig även hem till kenny utan problem. Trodde inte att jag skulle klara de, men de var lätt! Nu kom kenny så nu måste jag lägga av x)

Av Sara - 25 oktober 2008 11:53

Snart går flyget, klockan 14.20 lyfter jag och 15.35 är jag framme! Börjar fan bli nervös, har aldrig flygit själv. Ska nu klara mig från arlanda in till sthlm c på egen hand. Låter inte svårt, men är förbannat svårt för en vilsen människa som jag.


Nu ska jag packa klart, och sen börja åka mot flygplatsen.

Tillbaka om en vecka!

Av Sara - 24 oktober 2008 15:58

Höll på försova mig imorse, hade ställt väckaren på 08.45 fast jag skulle upp 07.45 Men på något underligt vis så vaknade jag av mig själv klockan åtta, så jag hann med bussen och fick ändå stå och vänta på den i 10 minuter. Såklart så skulle det regna idag, hade vart lika bra att ta med sig schampo och stå och duscha utomhus. Så mycket regnade det. Men som tur så öste de inte ner när jag stod ute och väntade, de kom precis efter att jag gått på bussen.


TRÖTT är vad jag är. Trött på skolan, trött på plugg, trött på att behöva vakna så tidigt och trött på att vara trött. Tog mig igenom 2 lektioner utan att somna idag, engelska och idrott. Fick vara i gymmet på idrotten, rätt kul och verkligen inte ansträngande. Pga min trötthet och för att jag är så otroligt glad så har jag vart extra jobbig och dum mot mina klasskamrater. Jag ber så mycket om ursäkt. Övertrötthet och lycka är ingen bra blandning för mig.


Mamma var snäll och kom till stan efter att jag slutat, halv 1. Käkade på korvgubben, hunger och trötthet är inte heller bra blandning för mig, höll på däcka. Gick sen och fixa några saker som jag ska ha med ner till Kenny (och nej, jag kommer inte säga vad det är, du får se när jag kommer imorgon).


Har fortfarande kvar pengar från sommarjobbet. Men får så dåligt samvete så fort jag köper nåt! Slöseri ju.. Men idag gick 149 kr till något bra. Eftersom att jag inte har ett sånt dära rosaband så köpte vi rosaband tshirts på Lindex, då pengarna går till forskning mot bröstcancer. Snygga är dom också, så jag har inte dåligt samvete nu!


Ikväll blir det att packa och se Idol. Mamma var snäll och köpte mig en redbull och en chipspåse (dock till hela familjen, käkar inte en hel själv). Såklart så fick jag dåligt samvete, gav mamma en 20:a. De är inte mycket, men de är nåt iallafall.


Nu vill jag prata med Kenny. Men pojken har inte på mobilen. Verkar det som iaf.. Kan inte fatta att vi ses imorgon. Du är det bästa jag har <3


Av Sara - 23 oktober 2008 22:21

Träningen ikväll blev inte som vi trodde. BG tränaren skulle komma och träna oss, men han dök inte upp. Vi körde egen träning i 45 minuter, sen ringde (höll på skriva rang) de flesta efter skjuts. När jag då går ut ur hallen kvart i 9 så möter jag Micke. Tyvärr var det för sent, hade inte kunnat ta mig hem om jag stannat.


Men kul träning var det. Roligaste på länge. Tror inte jag har skrattat så här mycket under en träning på hur länge som helst. Ibland känns det svin jobbigt att fara till träningarna, man kollar på klockan hela tiden och längtar tills träningen är slut. Samtidigt som man oroar sig för den sista halvtimman, då man inte vill höra "ställ er på base" eller "ställ er i varsitt hörn", som oftast betyder att vi ska springa ca 36 längder eller mer. Men efter känns det alltid skönt och man är sjukt nöjd över att man lyckats, man känner ju att det går lättare för varje gång. Men idag träna vi själva. Utan att räkna ner tiden, utan att oroa sig för att få den obehagliga spykänslan och blodsmaken i munnen. Idag älskade jag basket och idag jag älskade mitt lag (de gör jag såklart alltid). Jag behövde det här.

uhh

Av Sara - 23 oktober 2008 18:03

Orkar seriöst inte plugga engelska. De får gå som de vill! Är less på skolan nu, vill ha höstlov! Höll på att skriva sommarlov men kom på att de redan har varit.. Vill till Kenny, och det ska jag, om TVÅ dagar!


Blondinbella ska tydligen börja blogga på söndag, jag är typ beroende av bloggar. Vet inte riktigt hur många jag läser, men de är väl kring 60 inlägg per dag.. Alltså kommer jag ha ca 420 inlägg att läsa när jag kommer hem från Kenny! Jag är sjuk.. Börjar det gå över 100 inlägg per dag, så kan ni lägga in mig på psyk. Vet att jag sa nåt liknande angående oth, och jag har nästan brutit (eller brytit? min svenska är ej på topp idag) mitt löfte. Jag ser oth varje dag och funderar starkt på att få låna boxar av Eve i utbyte mot min satc box.. Men bara för att jag kommer missa 1 vecka när jag är hos Kenny, hur ska jag hänga med när jag kommer hem om jag inte sett på 7 dagar? De är ju helt omöjligt! DAAAH (sagt med fjortisröst)


Hjälp mig...

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards