Alla inlägg under oktober 2008

Av Sara - 6 oktober 2008 18:22

Rise against har nytt album!

Fyfan vad underbart det är.


I can still remember
The words and what they meant
As we etched them with our fingers
In years of wet cement
The days blurred into each other
Though everything seemed clear
We cruised along at half speed
But then we shifted gears

Av Sara - 5 oktober 2008 19:00

Bam-kvällen som vi skjutit upp ett par veckor nu, blev av igår! Jag, Cia och Helene drog till Lollo och hennes föräldrafira hus! Bakade kladdkaka (förvånande?), såg hela säsong 4 av Viva la bam, såg Mumin (ja, jag menar allvar) och så såg vi Batman. Eller, Cia såg Batman. Vi andra somna efter typ 10 minuter. Fixade även Lollos hår, och sminka henne ;) Fixa Helenes hår också.. COOLA BLEV DOM! (kolla bilder på oursilence.bilddagboken.se, gästlösen 1234567)


Idag fick jag bilderna på Björn! Min dator var ju så snäll och raderade alla jag hade tagit på honom! Men ida var och där och fotade med oss, så hon var snäll och skicka dom till mig! Dom bilderna finner ni även på min bilddagbok.


Har lyckats få in Scrubs avsnitt på min ipod också! Efter ca 7 månader har jag listat ut hur man gör! Tack Lollo!


Ikväll blir det Hål i väggen och Parlamentet.

En helt vanlig söndag!

Hål i väggen, på 6an 20.00

Parlamentet, på 4an 20.30

MISSA INTE!

Av Sara - 4 oktober 2008 11:49

Kvällen var underbar! Inte skrattat så mycket på hur länge som helst!

Och bäst av allt var att vi satt längst fram! Vi trodde vi skulle vara på 5e raden! Vi fick vara en del av showen, ögonkontakt med dom alla! Dom pratade även om/med oss!


Dock så fick man inte fota eller filma under showen, men de gjordes undantag. Björn ställde sig och posa då han lät publiken fota xD Och med min tur så är dom bilderna raderade, jävla dator :( Men fick några bilder på dom alla i slutet, ska försöka få tag i dom bilderna som raderades.. grr.


Måns och Björn var lätt bäst! Hade inte trott att Måns skulle vara så bra :O Hade däremot förväntat mig att Soran skulle vara svin kul (det var han såklart, men sämst av dom 4). Özz var också rätt okej, men Måns och Björn tar hem priset! Och ja, Björn var lika söt irl, fast sötare! :D


Kvällen får 5 av 5 toasts, som Björn skulle ha sagt!

Av Sara - 3 oktober 2008 18:08

Mycket bra fredag än så länge. Hade skön engelska lektion och på idrotten hade vi stavgång. Gick förbannat långt :O Och fortsatte gå efter skolan också, heeela vägen in till stan och sen runt där! (Lååångt va?) ah, för mig är det långt..


Käkade lunch på max med Helene! Gick sedan till sax och maskin, färgade mitt hår! Kunde verkligen inte stå ut med det, blev ju depp varje gång jag såg mig i spegeln :O Men nu jävlar är jag nöjd, kommer inte färga de på länge nu! Och dom som färga mitt hår, Andreas och Frida, har gått/går på samma skola som jag =D Frida går kvar i 3an och Andreas gick ut för 4 år sen, så vi hade nåt att prata om!


Ikväll blir det å se Björn, Özz, Soran och Måns i kulturenshus! Kommer fota bilder, även filma. Så bilderna kommer upp här, på pix och på bilddagboken imorgon eller senare ikväll :D

Av Sara - 2 oktober 2008 17:52

Haft frisör hela dagen. Fick lära oss hur man applicerar färg (men vi gjorde med inpackning) och även klippa ökadelängder (uppklippt, för er som inte förstår).


Inte hänt nåt speciellt idag, bara en vanlig torsdag.

Har alltså inget intressant att skriva om.


Fast en sak är dock deprimerande, dagen startade med att Anna (frisörlärarn) sa:

Anna: Nå, tyckte ni att Whitney var rätt modell igår då?

Och med det var min kväll förstörd, skulle se finalen, men nu vet jag ju redan vinnarn! Och de var inte den jag hoppades på.. GRRR..


Också deprimerande att man typ inte får ha med systemkamera in på björn, soran, måns och özz imorgon, i kultan :/ blir väl digitalkameran då!


Ett bra tips till alla bloggläsare är att skapa en bloggkoll.se!

Gjorde en igår, och de är så mycket lättare att följa alla bloggar!

Och ja.. Jag är beroende av bloggar nu också..

(INTE ONE TREE HILL ÄN!)

Av Sara - 1 oktober 2008 15:48

Jag är inte mycket mindre virrig än vad jag var igår. Vaknade och var stensäker på att det var tisdag! Tills jag kom på att vi skulle ha svenska prov.. Provet var faktiskt inte så svårt som jag trodde. Jag trodde att jag skulle vara helt körd, med tanke på hur lite jag pluggade. Men det gick as bra! Var bara 1 fråga som jag var lite osäker på, men skrev ändå ner de jag trodde de var. Man förlorar ju inte poäng på att chansa!


Var på stan med Jenny efter skolan. Köpte silverschampo och så drack vi milkshake på blågåsen! Mycket gott. Och dagen kan fortfarande bli bättre, Plannja börjar ikväll och jag har 4 gratis biljetter!

Idag älskar jag onsdagar <3


Nu ska jag lägga mig framför tv:n och se One tree hill -__-

Måste erkänna att jag faktiskt tycker det är bra, trodde aldrig att jag skulle gilla de :O MEN! Jag håller mig till att se de på tv:n, laddar inte ner och har inte köpt nåt. Förhoppningsvis så håller det i sig..

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards