Alla inlägg under november 2008

Av Sara - 30 november 2008 22:52

Umeå resan var faktiskt jätte kul. Bussen var cool och mitt lag är coolt! Satt och pratade hela vägen till Umeå och hela vägen hem. Man kan verkligen prata om allt med detta lag, man kan lita på alla. Ni gör basket roligt!


Dåligt med ord idag. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte vara säker på någonting. Förutom en sak, jag behöver dig.


Av Sara - 29 november 2008 18:46

Jag har nog aldrig känt mig så jävla tom och hjälplös som jag känner mig nu. Jag har aldrig vart i denna situation. Jag har aldrig stått inför något som detta helt själv. Jag kommer aldrig någonsin bli hel igen om du gör detta mot mig. Jag kommer aldrig någonsin förlåta dig. Jag kommer aldrig någonsin orka något mer. För de kommer ta död på mig.

Av Sara - 29 november 2008 15:45

Imorgon blir det Umeå hela dagen. Bussen går 10 på morgonen och vi kommer hem 10 på kvällen. För en match är vi borta hela dagen. Sjukt jobbigt. Allt är jobbigt nu. Vet inte vad jag ska göra.


4 månader med Kenny idag. Du gör mig till lyckligaste människan i världen. Hade inte klarat nåt utan dig, hade gått under för länge sen. Du får mig att fortsätta fast allt känns jobbigt, du är ljuset i mitt liv. Jag älskar dig!



oth

Av Sara - 28 november 2008 15:04

Fick veta matteprovet idag. Var rätt säker på att jag skulle få ig innan jag skrev de, men istället fick jag en poäng från mvg och 4 poäng från full pott. Så de kan gå!


Kommer se ut första säsongen var OTH idag, har sett ut den på en vecka! Nästa vecka blir de andra säsongen!

Av Sara - 27 november 2008 15:08

På lektionen idag så tog vi emot kunder. Toningen som skulle bli på ett ungefär som min färg på Barbro (mammas moster), fastnade inte. Inte så stor skillnad som vi trodde de skulle bli, men fint iallafall! Klippningen gick bra den med, utmaning att klippa så kort hår! Men det blev fint de med, vi båda blev nöjda!


Veckan har som vanligt gått fort. Fredag imorgon, en fredag som kan vara den bästa och sämsta dagen i mitt liv. Har ett stort beslut att fatta, och hoppas verkligen att de är rätt. Om jag och du har tur, så behöver jag inte fatta något beslut alls. Då kommer allt reda ut sig, och vi båda kommer känna lugn, för första gången på flera veckor. Jag har fortfarande inte gett upp, och jag har lovat att aldrig göra det. Ett löfte som jag kommer hålla, ett löfte som finns i ett speciellt fack i mitt hjärta. Precis som du. Du finns i mitt hjärta, och mitt hjärta har inte råd att förlora dig. Jag har inte råd att förlora dig. Jag lovar, jag kommer inte förlora dig och du kommer aldrig förlora dig själv heller.

Av Sara - 26 november 2008 15:13

Nu är de helg för oss på frisörprogrammet. Imorgon har vi frisör hela dagen, så vi ska ta in kunder. Lite nervöst, med tanke på att vi bara fått klippa helskalle med långt hår en gång och kunden jag ska klippa och tona har kort hår.. Men de ska nog gå bra ändå!


Denna dag kommer spenderas framför tv:n med varmchoklad och OTH i tv:rutan. Jag håller på frysa ihjäl fast jag sitter i 2 tröjor och tjocksockar + vanliga sockar. Senare ikväll ska jag på hockey med Jenny, sitta i Coop Arena och frysa ihjäl! Men de kan vara kul de också.

<3

Av Sara - 25 november 2008 19:25

Always together, never apart, maybe by distance, but never in heart.

Älskar dig mest av allt Kenny <3

Av Sara - 25 november 2008 17:01

Sovmorgonen behövdes, jag kunde tänka klart under de 2 lektioner jag hade. Matte provet gjordes på max en halvtimma och slutade då halv 1. Oron för IG finns inte kvar, provet var sjukt lätt fast jag inte hade pluggat nåt.


För inget är logiskt
För att Ingenting är magiskt
Och det är så tragiskt
Så jag springer tillbaks till dig

Behöver lite kärlek från fel sort
Och sympatier från fel håll

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards