Alla inlägg under november 2008

Av Sara - 16 november 2008 14:14

Vill ni ha presentkort på 150-1000kr? Eller kanske en biobiljett?

Bli medlem!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=152964

http://www.gratismode.se/?c=2242

Av Sara - 16 november 2008 13:27

"Lag-dagen" var jätte kul igår. Vi tränade boxning på Inpuls, som var mycket jobbigare än vad jag trodde de skulle vara. Vi avslutade dagen med tacos och marängswiss i bergnäskyrkan. Andreas sa också att han valt att stiga av som tränare i vårt lag, av anledningar som jag inte vill ta upp här. Det var verkligen jätte tråkigt att höra. Han gav mig basketlusten tillbaka. Innan han kom in i laget var jag så nära på att lägga av. Han gjorde oss till ett så mycket bättre lag, med nästan bara nya spelare, på så kort tid. De var inte bara svårt för oss att säga hejdå, det var de för han också. Jag tycktes skymta tårar i hans ögon när han berättade om sitt beslut och när han fick höra alla varma ord vi hade att säga om honom. Det kommer bli svårt att hitta någon ny tränare, som ska nå upp till Andreas höga nivå.

Av Sara - 15 november 2008 12:30

Basketlägret som skulle vara i helgen blir mycket kortare än planerat. Idag har vi boxning på Inpuls och ska sedan samlas i Bergnäskyrkan (enda stället vi kunde vara på) och käka tacos med marängswiss som efterrätt. Maten är ändå höjdpunkten på alla läger..


Efter lägret ska jag mest troligen till Jenny, så detta är de första och sista ointressanta inlägg för idag!

Av Sara - 14 november 2008 23:20

Nu kommer jag kunna sova om nätterna, och snart kan du de också. Jag kommer fortfarande finnas där för dig, de kommer jag alltid göra. Du kommer ta dig igenom det här. Pusselbitarna som du tappat kommer hitta sin plats i ditt hjärta igen. Det kommer ta tid, men nu är jag säker på att du kommer bli hel igen.


Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam

Av Sara - 14 november 2008 14:41

Då var den efterlängtade fredagen här. Idag när vi skulle på bio (MR-dagarna) så väntade vi oss att få se en film såklart. Men då skulle dom snacka i 1 timma istället, tror varenda en i biosalen suckade. Vi fick sluta direkt efter, kring 10.


Ikväll ska jag på Luleå basket med mamma, hatar de verkligen, men går för att mamma vill.


Nu, sova!

Av Sara - 13 november 2008 17:48

Jag gör allt jag kan, jag klarar inte av att se dig så här. Fast mina ord kanske inte hjälper så känns det iaf bättre att försöka göra det bättre för dig, än att bara sitta och se hur du faller i bitar. Jag vet att det krävs mycket för att få bitarna att falla på plats igen, men jag lovar att hjälpa dig med hela mitt hjärta. Jag vet inte vad jag gör om det inte räcker, om det inte räcker för att få bitarna att passa ihop. Men jag vet att det kommer bli bra. Jag tror på det. Du måste också tro på de, då kommer du bli hel igen.

Av Sara - 12 november 2008 17:53

De är onsdag och de är redan helg. Har MR dagar resten av skolveckan, bio och föreläsningar. Börjar sent och slutar tidigt. Men ändå har vi fått engelska läxa, nk läxa, matte prov nästa vecka (?!?!) och en svenska redovisning som ska vara klar till på tisdag. Redovisningen måste vara på prick 3 min, hon ska tillochmed klocka oss. Jag ska snacka om Mozart i 3 minuter. Så när jag tänker efter så är det inte mycket helg ändå.

Av Sara - 11 november 2008 17:34

Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig Kenny. Hade verkligen inte orkat utan dig, de enda som får mig att fortsätta är tanken på att vi ses om bara några veckor. Jag älskar dig över allt annat och skulle inte klara en dag utan dig vid min sida.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards