Alla inlägg den 23 november 2008

Av Sara - 23 november 2008 17:06

Vart med Jenny så gott som hela helgen. Igår sov jag hos henne och vi hann med att se Sandor/Ida och en bit av Jumper. Idag har vi vart in till stan och sett Markus Fagervall uppträda i smedjan. Stod 1 timma och väntade på att få höra bara 2 låtar! Nog hade han kunnat spela mer. Sen gick vi och fikade på Roasters, första gången för mig! Ställde oss sedan i kö för att få våra skivor signerade. Efter ett bra tag tog vi oss fram. Kön gick runt hela mittersta våningen på smedjan, sjukt mkt folk! Skivan gav jag till mamma, eftersom hon är ett mycket större fan av Markus än vad jag är! Och glad blev hon. Hon hoppade av glädje, bokstavligt talat.


Ikväll blir det att åka till Helene som nyss fyllt år! Mycket kul. Kommer dock missa parlamentet och sanningens ögonblick.. Men de ser jag nästa vecka istället!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards