Alla inlägg under juli 2008

Av Sara - 31 juli 2008 17:10

Kom nyss hem från tågstationen. Kan inte sluta gråta. Kan inte fatta att 9 dagar har gått så fort. 9 bästa dagarna i mitt liv. Fast vi inte gjort nåt speciellt så har det varit de 9 underbarastefinastebästa dagarna i mitt liv.


Kommer sakna allt. Kommer sakna att ha dina armar runt om mig när jag sover, kommer sakna ditt sätt att kittla mig (trots att jag hatar det, så ja, jag kommer sakna det), kommer sakna ditt leende, att höra dig skratta, kommer sakna att ligga vaken halva nätter pga ditt snarkande. Kan forsätta i evigheter. Jag kommer sakna allt. Varenda jävla grej som går att sakna.

Kommer sakna att höra din röst, att känna ditt hjärta slå mot mitt, att känna dina andetag mot min hals. JAG KOMMER SAKNA DIG!


Och ja, jag gråter än. Jag älskar dig så jävla mkt. Ingen annan kan få mig så lycklig, ingen annan kan få mig att skratta när jag som mest vill gråta. Ingen annan eller ingenting annat kan få mig att sluta älska dig. Du är mitt allt!

Av Sara - 29 juli 2008 21:52

Ett jävla bra tag sen man skrev! Hunnit med rätt så mkt under dessa dagar. Som sagt så är Kenny här :D Vart på pdol med Lollo. Såg Håkan och Sonic syndicate m.m Håkan var lätt bäst. Inte sista gången man såg honom alltså.


Var på bio igår. Såg Hancock. Will smith kan inte göra en besviken. As bra film! Ska på bio imorgon också xD Då ska vi se Kung fu panda!!


Köpte ny mobil idag. Var på tiden. W760i blev det :D As bra.. Jag gillar den!


Kenny ska hem på Torsdag :'( Fan vad tomt det kommer bli :(


Sötaste bilden nedanför! :D <3


Av Sara - 22 juli 2008 11:46

22 Juli. Efter flera veckor och månaders längtan så är den här. Känns sjukt overkligt. Om man kan beskriva lycka så skulle jag beskriva det så här.

Ingen människa har någonsin kunnat göra mig så lycklig. Även fast vi bor 150 mil ifrån varandra så har det kännts som att du vart med mig varje dag, varit vid min sida och funnits där när jag behövt stöd och tröst. Finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig. Du är allt för mig, Kenny.


Nu ropar mamma att vi ska börja fara till stan.

Ska inte ljuga, börjar bli jävligt nervös.

Av Sara - 19 juli 2008 21:28

Yaay namnsdag idag =D Visste dock inte om de. Inget man direkt firar, men coooolt ändå!


Natten och dagen kunde inte ha vart bättre. Var nere vid älven med Lollo och Helene i natt. Badade och grillade. Satt där nere till klockan 2-halv 3. Vi for sedan upp till Lollo, la oss i hennes säng och somnade till Nirvana och Band of horses.


Vaknade kring 11. Käkade frukost och for sedan ner till älven. Badade åter igen och sedan for vi hem till mig och slängde ihop en kladdkaka (vi käka en igår också, men skitsamma! gott som fan äre ju..) och gjorde även middag. DUKTIGA!


Kortfattat om dessa 2 dagar. Hade inte funnits plats att skriva om allt vi gjorde och alla dumma saker vi sa. Har aldrig en tråkig stud med dessa tjejer. Vi har kul åt allt och alla. Man kan säga vad som helst, göra vad som helst utan att behöva skämmas. I andras ögon är vi nog rätt knäppa (men på ett bra sätt enligt mig), men det gör inget!

Så länge vi har varandra så är allt som det ska.

Ni är mina bästa vänner!

Av Sara - 18 juli 2008 15:20

Jag får seriöst dåligt samvete av att sitta inne när det är sol ute. Dock så blåser det rätt mkt, och det är ju inte kul att bara sitta ute själv. Ska göra nåt senare, när Helene kommer till byn.


Nu kom min familj hem! Vart själv typ hela morgonen, inte vetat vart de är. De sa säkert vart de skulle innan de for, men som vanligt så far allt sån dära information bara in genom ena örat och ut genom det andra. Men ska inte klaga, det är ju så förbannat skönt att vara ensam hemma.


Inte länge kvar tills Kenny kommer.

Jag längtar!

Av Sara - 17 juli 2008 22:08

Vart en jävligt bra dag idag. Är så förbannat lycklig! Var med Helene på stan idag, käkade på max och vandra omkring. For sen till Elin, stannade där till träningen. På träningen spelade vi bara basket, egentligen skulle vi ha konditionsträning. Vi behövde bara springa typ 3 km och sen spela resten av tiden :O KUL!! Efter träningen snackade jag med Lollo i tel. Hon är i sin stuga :( Men kommer typ hem imorgon :D JAG SAKNAR! Man kan verkligen snacka om vad som helst med henne :O Vi är lika sjuka båda två! :D

Av Sara - 15 juli 2008 20:13

Händer inget intressant i mitt liv just nu. Därför är det rätt dött på bloggen. Vart dåligt väder typ hela veckan, inte kunnat göra nåt. Eller de har typ vart sol 2 dagar, en av dagarna var jag till stan med Helene och den andra "soldagen" (idag) som bara varande i några timmar var jag med Elin. Vi badade på trollis ett tag, när molnen började täcka hela himlen drog vi till konsum och käka glass. Såg Glory road innan jag åkte hem.


Under kvällen har jag vart hos mormor och morfar. Hände inget intressant där heller. Fick en klubba av mormor, lite intressant var det att se hur länge den räckte (typ 30sek, favoritklubban juuuh).


Kenny kommer nästa tisdag. Nu är biljetten bokad :O

Tåg i 15 timmar! Fan va kul eller :D

Längtar som fan! :D :D

Av Sara - 13 juli 2008 16:54

Kom nyss hem från Camilla. Haft en "Skräckiskväll" med Amanda,Sara, Camilla och Mikis. Såg 2 skräckfilmer och en komedi! Såg Creep, white light (om jag minns rätt) och good luck chuck, bra allihopa.


Under natten var vi ute och cyklade och körde anden i glaset. Innan var jag osäker på om det verkligen skulle funka. Men nu är jag helt övertygad, spöken finns verkligen. Har aldrig vart med om nåt sånt liknande. Kommer aldrig glömma denna natt!


Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards