Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Sara - 7 juli 2008 00:28

Söndag!

Eller, egentligen är det måndag, eftersom klockan är efter 12. Hmm skitsamma! Denna söndag har faktiskt varit rätt bra :D Alla söndagar brukar vara as tråkiga och kännas som en hel vecka lång! MEN denna söndag var kort, eller ändå lång, för jag har hunnit med mycket. Vafan, inte mycket heller. Fan va jag svamlar. Men vi skyller på tiden (som jag alltid gör).


Vaknade kring typ 12. Såg tv och satt vid datan fram till 2. Åt frukost och gick sedan till datan. Kom fram till att jag inte hade nåt att göra under kvällen, inte Mattias heller, bestämde att vi skulle träffas efter min träning.


Klockan 4 bar det av till Bergs, jobbig träning. Men nu får jag faktiskt skylla på tiden, somna ju kring 4 och sov bara till 12. OCH då är allt jobbigt!


Klockan halv 8 bar det av till Mattias. Kollade Tenacious D - Pick of Destiny åååå käkade tårta! Kollade på fula klipp på youtube också x)

Perfekt avslut på dagen!

Imorgon ska jag och Lollo till Ikea med min familj och mina kusiner :D Ska även över till Finland. Är det bara jag som inte har vart på Ikea förr..?


Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards