Alla inlägg under juni 2008

Av Sara - 29 juni 2008 18:30

Hemma från Piteå nu. Vart där med Elins familj och bott på camping. Jag och Elin sovde i tält. Jag och Elin vann bad-ligan, vi var ner flest gånger. Kalle (Elins lillebror) bröt benet på 2 ställen. Kortfattat om helgen, kolla bilder på oursilence.bilddagboken.se, gästlösen: 123467


Fick reda på gymnasievalet i fredags. Det kanske blir bäst såhär ändå.

Av Sara - 27 juni 2008 15:44

Sista dagen på jobbet idag. Jobbade fram till lunch, rensa sly och tvättade bilar. SSAB bjöd på lunchen så de blev hamburgare och även glass! Såg på film efter lunch, Bee movie :'D


Lärt känna massa nya personer under dessa 3 veckor. Kommer sakna en del.

Har faktiskt varit roligt. Skulle lätt kunna göra om det nästa sommar.


Är i Piteå i helgen, nås på mobilen!

(hoppas jag, mobilen är inte långt ifrån att dö totalt)

Av Sara - 26 juni 2008 20:50

A thousand miles seems pretty far
But they've got planes and trains and cars
I'd walk to you if I had no other way
Our friends would all make fun of us
and we'll just laugh along because we know
That none of them have felt this way

<3

Av Sara - 25 juni 2008 21:01

Inte haft ork att skriva blogg under de senaste dagarna. Är så trött efter jobbet. Har egentligen inget att skriva, men tänkte uppdatera så ni vet att jag lever.


Jobbet är rätt kul, jobbar med roliga människor. Skrattat så utahelvette.


Fick förskottslönen idag, 1500 kr rikare.


Allt inför PDOL är fixat. Blir att bo i Lollos stuga istället.


Jag vill ha sommarlov.


Av Sara - 22 juni 2008 13:57

Efter midsommar har jag 24 nya myggbett på mina ben.

Om det kliar?

Blir tooookiiig!

Av Sara - 21 juni 2008 19:53

Midsommarn firades i Skellefteå. Käkade med släkten och sen drog jag och Erica till Moa på fest. Trots att jag knappt kände en enda kotte så var det jätte roligt. Lärde känna nya personer. Blev kvar där till typ halv 3 då vi cykla hem till Nils. Tur att han gillar att laga mat, Jag, Hanna, Erica och Nils2 var as hungriga. I brist på hamburgarbröd så blev det hamburgare och makaroner. Inget man testat förr, men gled ner så lätt så! Vid 4 cyklade jag och Erica hem och somnade på engång.


Idag har vi inte gjort så mycket mer än att sovit. Var på ica maxi en sväng, fixade lite caaandy och redbull så man hade nåt att göra på hemresan.


Ikväll blir det att ta de lugnt framför tv:n. Ska nog dra på en film snart.

Orkar inte göra nåt annat ikväll.


car

Av Sara - 20 juni 2008 11:20

Far till Skellefteå snart.

Är där till lördag eller söndag.

Nås på mobilen!

Av Sara - 19 juni 2008 16:55

Och då var den andra veckan över på SSAB. Bara en vecka kvar nu! Tiden har gått fort. Vi har ändå haft rätt kul. Man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt! Gruppen är verkligen super härlig, går att prata med alla!


Denna vecka har vi bara rensat sly. Inte så jobbigt som det låter. Den mesta tiden gick åt att sitta i bilen. Lastade kring 20 last per dag. Idag fick vi dock lite varierande arbeten. Rensade sly fram till lunch, sedan kratta vi gräs och efter 2 fikat så tvättade vi bilarna.


Midsommar blir i Skellefteå med släkt och på kvällen med Erica, Nils och ett x antal okända människor. Hört att det ska bli regn. Solen skiner dock nu, varmt som sate. Hoppas att vädret håller i sig.


Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards