Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Sara - 13 juni 2008 17:45

Det är otroligt att en människa kan få en att må så bra genom att bara finnas till, genom att säga eller skriva ett par ord, genom att bara andas.

Det är otroligt att man kan hjälpa en människa från den lägsta nivån upp till en sån mycket högre nivå bara genom att bara prata, spelar ingen roll vad det är för ord, bara prata. Det finns bara en person som kan få mig att må så bra, att vara så lycklig, att orka. Tackar dig av hela mitt hjärta, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig Kenny.

Av Sara - 13 juni 2008 16:04

Kenny säger nu att jag ska skriva om de gröna träden. Har som inte så mycket att skriva om dem, men de är väl fina... Och nu skulle jag meddela att han åkte förbi en grusväg om jag hörde rätt. Han rabbla upp massa slöddriga meningar om att jag skulle nämna 15 juni och en tidtabell..

Han är ju bara för söt :)


Sommarjobbet har blivit mycket lättare nu. Har inte orkat skriva blogg eller ladda upp bilder i veckan. Kan berätta lite om mitt intressanta sommarjobb.

Under första dagen plockade vi skräp och kratta. Jobbigaste dagen!

Andra dagen blev lättare då vi fick plantera typ hela dagen, de jobbiga var dock de dåliga vädret. Vi satt där i blomrabatten och planterade snea trianglar i blåa overaller och stålhättaskor (stavning?) som väger ton, blöta vantar hade vi också. Igår fick vi vara inne hela dagen, eller vissa av oss. Vi var inne och städade kontor och drack varm choklad hela dagen. Till skillnad från de andra dagarna så var denna dag för varm, vi svettades, inte frös. Vart ute och krattat hela dagen. Eller inte hela, vi har typ solat och badat också. Jätte bra grupp har vi, bra sammanhållning och har svin kul tillsammans. Jobbet är inte så hemskt som jag trodde det skulle vara, det är nästan lite kul. Fast att kliva upp halv 6 på morgonen och åka hem 4 är inte det lättaste.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards