Alla inlägg under augusti 2008

Av Sara - 31 augusti 2008 21:40

Nu är lägret över! Benen är helt slut, även hjärnan. Hade lätt kunnat somna nu, men håller mig vaken ett tag till för att prata med Kenny.


Matchen mot Bergviken gick bättre än vad jag trodde den skulle göra! Efter 6 träningspass (träningsmatch och träningar) gick vi in på plan med 2 på bänken. Med ett motståndarlag som hade 9 på sin bänk. På 7 spelare mot 14 så tog vi hem segern med 11 poäng. Mycket bra spel från våran sida!

Av Sara - 30 augusti 2008 21:16

Då var denna lördag över. Idag steg jag upp 8.00 (vilken sovmorgon, waaow), skulle dock inte gå upp den tiden frivilligt men är det träningsläger så är de träningsläger. Startade dagen med 2 timmars träning och fortsatte sedan till Bergnäskyrkan, käkade lunch och hade några "lära-känna" övningar. Kl 2 var de dags för träning igen, och vi lämnade hallen halv 4 för att sedan komma tillbaka kl 6 för att spela match mot Avan. Så otur som vi har så skada sig 2 st under första träningen och sedan en till under den första minuten i matchen. Med 2 avbytare på bänken så tog vi hem segern med ca 30 poäng. Bra match för att vara ett så gott som nytt lag.


Jag har dock klarat mig utan skador idag (förutom slaget i magen som slet ut mitt piercingsmycke som nu är spårlöst försvunnen). Men om jag inte lägger mig inom 2 timmar så kommer jag vara en zombie imorgon och komma hem med minst 1 stukad fot. Samma program imorgon, dock nya motståndare. Imorgon ger vi oss på Bergviken, tror det kommer bli en jämn och tuff match.

you

Av Sara - 29 augusti 2008 14:51

En månad med Kenny idag. Önskar att du var här, saknar dig så förbannat mycket. Går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig, du är verkligen allt för mig.


Fast vi inte kan ses varje dag så vet jag att du är med mig. Bär med dig i hjärtat vart jag än går. Det kommer jag alltid göra!


Det finns ingen som dig,
du är unik, du är dig själv,
du är allt för mig.


Du är mitt ljus,
du värmer min själ,
jag blir lycklig av att vara dig när.


Du är som en ängel sänd från himlen,
du lyfter mig upp under dina vingar,
du hjälper mig att stå rakt,
du hjälper mig att gå utan att vingla.


Utan dig vandrar jag utan själ,
utan dig vandrar jag inte alls,
jag skulle inte ha hittat min plats i världen,
om inte du fanns.


Du är anledningen till att jag går upp på morgonen,
du är anledningen till att jag ser solen gå ner,
du hjälper mig att hålla huvudet högt,
när jag inte orkar mer.


Utan dig skulle jag falla,
inte ha kraft att resa mig upp.
Utan dig skulle jag tappa allt hopp,
vakna upp och ändå känna mig trött.


Jag kan inte beskriva mina känslor för dig,
inte med bara ord,
"jag älskar dig" är inte nog.
Se på himlen där,
du är mer än det,
du är hela min värld.

Av Sara - 28 augusti 2008 21:55

Seriöst, jag är så jävla glad att jag nästan gråter.

Håkan gör mig så himla glad! Och ännu gladare för att jag ska få höra hans underbara musik live igen <3


Kenny är dock den största anledningen till varför jag är så lycklig.

Fan vad jag älskar dig <3

Av Sara - 28 augusti 2008 21:35

Jag vill gå ut genom dörren,
känna värmen från solens strålar,
känna den friska luften fylla mina lungor,
låta värmen torka bort mina tårar.


Jag vill lysa lika starkt som solen
jag vill sprida min glädje,
så som solen sprider sina strålar,
låta värmen torka bort dina tårar.


Jag vill stänga dörren.
Se solen gå ner,
vänta på nästa dag,
öppna dörren igen,
och sprida min glädje till fler.

Av Sara - 28 augusti 2008 18:56

Alltså, jag är typ förälskad i Håkan Hellström, dock inte lika kär i han som jag är i Kenny, min kärlek till Kenny går inte att beskriva. De är faktiskt tack vare Kenny som jag börjat lyssna på Håkan. Jag hatade honom förut, fast jag inte ens hört han. Men så skicka Kenny "Kom igen Lena" och jag fastna för Håkan som så många andra ungdomar gjort. Man blir så lycklig!


Bra skoldag har det också varit! Vi fick våra dockor, Samuel och Viola, som vi ska träna på :D Fick även testa göra frisyrer på dom sen.

Efter lunchen tvättade vi och stylade varandras hår!

Vi har också börjat planera på en klassfest!

Älskar min klass!


Börjar 9.50 och slutar 12.35 imorgon, vadå älska mitt schema?! :D

Av Sara - 27 augusti 2008 16:45

Idag började vi 11.15, direkt när vi kom dit så skulle vi tydligen käka lunch med 2orna och 3orna, man hade ju nyss fått i sig frukost så de äckliga fiskpinnarna var inte så lockande..


Efter lunchen skulle vi lära känna 3orna, så vi presenterade oss själva och vi 1or fick skriva lappar med frågor som 3orna sedan skulle svara på.

Slutade en halvtimma tidigare, så jag fick vänta på Amanda i 40 min.

Jenny var snäll höll mig sällskap på stan tills jag skulle möta upp Amanda 20 i 3.


Jag och Amanda tog bussen till Bergskolan (vår förra skola) för hon måste ta buss därifrån för att ta sig hem. När vi ändå var där så passa vi på att hälsa på våra förra lärare! Kul att se dom igen, känns dock inte som att vi lämnat den skolan än. Känns verkligen inte som att det har gått ett sommarlov sen vi var där sist. Sjukt att tiden går så fort!

Av Sara - 26 augusti 2008 15:22

Andra skoldagen över! Idag började vi kl 9 och slutade 2. Vi gick på stadsrunda och visa staden för dom som inte är från Luleå. Efter "rundan" fick vi våra skåp. Käkade sedan lunch med 2orna och sedan stylade dom vårat hår! :D Finns bilder på pixbox, myheroine.pixbox.se! Kolla in :D


Börjar 11.15 imorgon! Soooooovaaa <3

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards