Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Sara - 3 augusti 2008 22:08

Älskar denna låt!

Av Sara - 3 augusti 2008 18:21

Inte hunnit skriva nå blogg sen torsdags. Händer rätt mycket i mitt liv just nu! Får inte en ledig stund :O


Var på LK med Lollo, Carro och Martina under fredagen. Såg på Machine supremacy och Millencolin. Nästan längst fram var vi också, dock så blev man mosad av fyllon och gamla gubbar som hoppa upp å ner, slängde sig fram å tillbaka och armbågades och sparkades. Men det var lätt värt de, Millencolin är så förbannat bra! Bästa låten som spelades live var The Ballad. Publiken gick från att vara uppåner-hoppandes galningar till lugna, nästan sovandes Millencolin-fans.


Åkte karuseller gjorde vi också. Virvelvinden (finns det nån roligare?!) och nån snurrgrej på en platta x) Ingen aning vad den heter. Men roligt var det! Carro lyckades även att tappa sin mobil i virvelvinden. Den gled under en sån dära sak man sitter i. Lollo räddade kvällen med att snacka med de som arbetade där och fixade så hon kunde gå under karusellen och hämta den.


Åkte hem med kvart över 2 bussen. Kostade oss 58 spänn att åka ca 1,5 mil. Rena rånet! Det tyckte även busschaffören..


Nog om Luleåkalaset!

Igår var det 50års bröllopsfirande hos Mormor och Morfar! Så gott som hela släkten var där. Roligt att träffa alla kusiner igen, inte så ofta man träffar vissa av dem. Käkade god mat och fick sig många skratt. När det gäller våran släkt så ska det alltid vara kaos, om det inte är det ska man börja oroa sig. Men jag älskar den ändå!


Imorgonkväll bär det av till Morjärv med Sofia! Under dagen ska jag på stan med Helene :D Blir borta tills på onsdag. Nås på mobilen! :D


Annars kan jag bara tilllägga att jag saknar Kenny. Känns så jävla tomt utan dig. Läntar redan tills vi träffas nästa gång, blir förhoppningsvis i oktober.

Jag älskar dig!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards