Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Sara - 1 augusti 2008 12:33

Kort uppdatering om LK igår. Var med Amanda, åkte 3 karuseller. Vädret sög, gick på bio ist (vet att jag vart på bio 3 ggr denna vecka, men hey, det är ju sommarlov och vi hade inget annat att göra!) såg på Arkiv-X I want to belive eller nåt sånt. Men bra var den. Många skratt den kvällen. Fastän jag innerst inne ville gråta. Saknaden efter Kenny är enorm.


LK ikväll också. Se Millencolin med Lollo. Ska svälja några panodil och försöka rycka upp mig (har halsfluss än och 10 dagar framåt).

Ska nog bli bra ändå.

Av Sara - 1 augusti 2008 11:08

Har ni någon gång saknat någon så mycket så att det känns som att hela kroppen värker och skriker efter något som finns för långt bort? Har ni någon gång somnat gråtandes och vaknat med våta kinder? Har ni någon gång känt er så beroende av att känna någons andetag så att det känns tungt att andas själv? Har ni någon gång känt erat hjärta slå så hårt för någon så att det känns som att det vill hoppa ur bröstet?

Det har jag. Jag älskar dig Kenny.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards