Alla inlägg under april 2008

Av Sara - 30 april 2008 12:34

Om 2 timmar sitter vi på flyget till Sthlm för att senare ta tåg till Göteborg :D Fyfan vad denna dag är efterlängtad! Dock så kommer man sakna personer :'( LOLLOOO Å HELENEEE <3 Ni får ha de bäst!


Bästa med resan blir att träffa Kenny och gå på Liseberg! (basket är också förjävligt kul, men de spelar man varje vecka) Fatta lycklig jag är! :O

Seriöst, fan vad jag längtar, galet mycket! :O


Åh, jag är glad! SÅ JÄVLA GLAD! GLAD, GLAD, GLAD!

Tack för att ni finns, Kenny, Lollo, Elin och Helene.

Ni är mitt liv!



9D

Av Sara - 29 april 2008 18:11

Är det så bra som det ser ut?

Att vara snygg, har det blivit en lag?

Operera brösten, näsan, kinderna

supa och spy varje dag!


Slå upp tidningen, du är på första sidan

det står om ditt liv

du får inte ha nåt privat

tårarna börjar rinna


Pengar å knark är en kändis vardag

in och ut från rehab är det så de ska va?

tror att man är cool tror att man kan va nån

pengar hit å pengar dit de är deras liv

raka skallen å in på psyk ta en överdos

å se ut som stryk


pressen du känner varje dag

spelar för mycket, vem är jag?

glömt bort vem du är, förlorat dina vänner

jag lovar det är vad som händer!


Pengar å knark är en kändis vardag

in och ut från rehab är det så de ska va?

tror att man är cool tror att man kan va nån

pengar hit å pengar dit de är deras liv

raka skallen å in på psyk ta en överdos

å se ut som stryk


Pengar å knark är en kändis vardag

in och ut från rehab är det så de ska va?

tror att man är cool tror att man kan va nån

pengar hit å pengar dit de är deras liv

raka skallen å in på psyk ta en överdos

å se ut som stryk



haha vår låt som vi skrivit på musiken x) den är faktist svin bra!!

Av Sara - 29 april 2008 17:32

Hade nåt roligt att skriva men det försvann ur skallen :O

Men idag är jag iaf glad för att vi ska till GÖTEEEEEEBOOOORG imorgon! :D

:D :D :D :D :D :D

Av Sara - 28 april 2008 21:15

Fan vad jag längtar till Göteborg nu. Veckorna har gått så fort, de känns som att det var nyss vi börja räkna ner från 50. Nu är det bara 2 dagar kvar, på onsdag åker vi! Fan va kuuuuuuuuuuuuuuuuuul.


Mindre kul att vi har prov på onsdag och måste göra klart 2 inlämningsuppgifter som jag kan lämna in när vi kommer hem.

Aja, blir att plugga HELA dagen imorgon.

Nu ska jag packa.

Av Sara - 27 april 2008 13:43

För du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet

Det kan ta slut i morgon
eller hålla på för alltid
ibland är det så

Så säg som det är
för den här gången
krävs det mer
innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt
på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig
in i mig

Av Sara - 26 april 2008 22:04

Jag var helt säker på att det vara söndag när jag sprang till tv:n kl 20:50 och svor över att jag missat parlamentet. Men som tur så var det inte parlamentet i tv:rutan, det är ju förfan lördag! Bra koll :)


Denna lördag har iallafall varit bra! Började dagen med att kolla basket matchen, mötte stars 94 och vann med 80-36 om jag minns rätt x) Starkt att vinna med så mkt med bara 1 avbytare!


Jag har också motionerat lite idag, otroligt! Typ första gången jag rör på mig frivilligt förutom då jag tränar basket. Och allt för att få prata med Kenny! Cyklade ett helt varv runt byn i motvind! KÄNN DIG SPECIELL!


Under kvällen har jag varit hos Amanda med Camilla :D Jag och Amanda gjorde makeover på Camilla. Blev extremt snyggt! Jag färgade och sminkade och Amanda gjorde slingorna :D Kolla bilden nedan, före bilden är till vänster :)

Av Sara - 25 april 2008 17:20

YEEEEEEEEES FREEEEEEEEEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Så jävla skönt med helg :D Ikväll blire att vara hos Lollo med massa andra girls :D Hade muckfoto på skolan idag, typ halva klassen var tallibaner och resten typ norrlänningar :D Sjukt bra blir det iallafall! Spec Oscar och Marcus som raka av håret...


Vi slutade efter muck, typ vid halv 11 :D Drog då in till stan med Amanda, träffade sedan Mikis och Sara. Vi gick och käka på Tasty och hade allmänt trevligt! Sedan kom Elin också. Vi gick och köpte en vårjacka till henne och ett par avslutnings/bal skor till mig :'D Och idag har jag bara klantat mig lite granna (mkt), låste in min väska på smedjan, skulle hämta ut den innan vi skulle åka hem. Såklart så glömde jag den, när vi väl kommit oss till parkeringshuset och sätter oss i bilen så kommer jag på att jag har glömt väskan. Fick då traska tillbaka smedjan, men hann bara gå halva vägen då jag upptäckte att nyckeln var kvar i börsen som var i bilen. Då vare bara att traska tillbaka och hämta den och sen slutligen gå till smedjan och hämta väskan! MOTION FFS! Nu har jag ont i fötterna :( Förkyldningen har även blivit värre och har överansträngt knät, så det blir nog inte att spela matchen imorgon. Vill ju inte bli värre inför Göteborg..

Av Sara - 24 april 2008 16:16

Detta har varit en konstig dag. Har bara haft HK och prov. Började dagen med Matte nationella, gick bättre än vad jag trodde. Klarar G iaf :D Hade sedan HK, gjorde pastagratäng och grissini (bröd). Svin gott! Och mätt blev man! Gick bra där också, fick MVG på bakningen och dukningen :'D Nu går de bra i skolan igen! Gick bra på spanska provet också, hoppas på MVG där också :D Sen hade vi elevensval (HK) och vi gjorde Bergskolebakelsen. Min, Annas och Emmas vart lätt goast! :D Kolla bilder på bdb, oursilence.bilddagboken.se :D Gästlösen är 12346 :)

Och nu sa min pappa att vi ska ta fram min moppe :D LYCKA!


Helgen blir rolig också :D Firar Lollo på fredag, match och vara med Amanda och Camilla på lördag och på söndag blire lite plugg och såklart parlamentet :D Kanske börjar bli lite utnött att säga detta, men jag är GLAD!


Göteborg på onsdag också! Fan vad jag längtar! Om jag ska vara helt ärlig så längtar jag mest efter liseberg och för att få träffa Kenny :O Men basketen blir självklart roligt de med :D Otrolig upplevelse att få spela den cupen!

Gah vad jag längtar! Du är bäääääääääst Kenny, klarar mig inte utan dig!


Typ 28 skoldagar kvar nu :O Skrämmande! Snackade minnen idag, fan vad jag saknar konfan. Det var så jävla roligt! (lärde mig inge vett, svär lika mkt fortfarande) Kmr sakna klassen, kmr sakna skolan, kmr sakna att sitta på bussen med de som man känt i 9 år (vissa kmr fortfarande åka samma), jag kommer seriöst sakna allt! Till och med lärarna, jag lovar! Det är sjukt. Jag hatar att "säga hejdå", kmr gråta som fan. De är inte ens säkert att jag fortsätter med basketen nästa år, 4 från laget kom ju in på BG och då blir vi bara max 8 st. Endel kanske slutar, och då måste vi slå ihop med ett annat lag eller byta klubb. Jag älskar verkligen basket, eller, jag älskar mitt lag! Utan detta lag så skulle det inte vara roligt, skrattar varje träning! Göteborgresan är det sista vi gör tillsammans, fan asså :( JAG ÄLSKAR MITT LAG OCH ALLA PERSONER SOM ÄR MED OCH GÖR BASKET KUL!


Åh, säkert tionde gången jag skriver detta men jag kan seriöst inte sluta le! JAG ÄR GLAD OCH ÄLSKAR MITT LIV JUST NU :D

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards