Alla inlägg den 13 april 2008

Av Sara - 13 april 2008 15:57

Skrev just klart fördjupningsuppgiften i biologi. Känns både bra och dåligt, vet inte om det räcker till. Jag behöver verkligen det här betyget, om jag inte lyckas med det så vet jag inte om jag klarar nåt annat heller.
Lyckades också spara över det, så de finns inte kvar på datan. Kan alltså inte ändra något, jag orkar verkligen inte skriva om 6 sidor!
Aja, jag har gjort det jag kan och om det inte räcker så kan jag inte gör nåt åt det. De får gå som de går.


Det känns faktist som att 10000 kg har lyfts från mina axlar, har inte varit så glad som jag vart under denna vecka på flera månader. Känns som att jag har gjort bort det jobbigaste i skolan nu, nästan bara nationella kvar. Och 2 av de 4 nationella som är kvar har jag i veckan, skönast med nationella är att man inte kan plugga till de! Detta är också första helgen som jag inte har pluggat dygnet runt. Har hunnit med att vara med nästan alla mina bästa vänner (låter som att jag har flera st, men det är endast 4 st), mår som bäst med dem, skulle inte orka med allt om jag inte skulle ha de vid min sida, tacktacktack.


Blir nog fler såna hära helger, har inga matcher fram till Göteborg. Ska göra bort allt extra arbete till skolan under denna och nästa helg. Fyfan vad bra det känns nu, jag kan inte sluta le! Jag är glad.


Av Sara - 13 april 2008 00:21

Sitter å snackar med Kenny i mobilen, kommer få cancer :O Dricker även Red bull.. Känns bra! Det bästa är att Kenny är allas gud :D (säger han)


Natten hos Lollo var kul! Spelade gitarr, såg tv, flätade (eller okej jag flätade deras hår). Vi somnade vid 4 tror jag, vi alla somna typ samtidigt. Vi gick upp vid 11, jag och helene gick hem vid 12-1 x) de var typ lite kortfattat om natten XD Under dagen har jag inte gjort mer än att suttit vid msn och spelat gitarr, men ikväll har jag vart på bio med cecilia,helene,elin,josse och johanna =) vi såg 27 dresses och den var bra! Orkar inte skriva mer, orkar inte heller läsa igenom de jag just skrivit XD väldigt ointressant inlägg, vet egentligen inte varför jag skriver :O inget att göra, och kan inte sova heller, eftersom jag just hällde i mig 355ml red bull.. aja de var typ allt svammel för ikv :D hejs!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards