Alla inlägg den 4 april 2008

Av Sara - 4 april 2008 16:05

sitter även nu och snackar med kenny xD han är rolig han.. men nu skulle han duscha, så vi la på inom 1 timme :O WOOW! Typ cancer i örat nu..


Idag hade vi nationella i engelska, gick rätt så bra. Gick bättre på läsförståelsen än hör. Slutade direkt efter nationella eftersom vi inte hade idrott och jag och Amanda tog ut våran ledighet (skippa svenskan, inte skolk xD) Vi åkte då och hälsa på Camilla. Otroligt roligt att träffa hon igen, jag saknar hon faktist. Saknar det vi hade förut, men det kommer bli bra, jag bara vet det. Vi ska dit nästa fredag också, vi kommer nog åka dit några gånger framöver.


Ska till Lollo snart, vi ska ha vänner-maraton. Helene är typ sjuk så hon kanske inte kan komma, men hoppas hon blir bättre. Jag längtar, det är så sjukt kul att vara med dessa flickor. Ni är de enda som har samma humor som jag, jag kan alltid vara mig själv utan att skämmas. Ni är det bästa jag har <3

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards