Alla inlägg den 6 april 2008

Av Sara - 6 april 2008 20:33


Jag vet att inget kan bli som förut
men jag kan ändå inte släppa tanken
inte släppa hoppet
inte sluta sakna

Jag vaknar med bilden varje dag
på ditt ansiktsuttryck
när du sa att jag inte längre var en del av ditt liv
Jag kan fortfarande känna hur tårarna brann
hur tårarna smakade salt
när du tog mitt hjärta och gick din väg


ditt leende och skratt kunde värma en frusen själ
dina ord kunde hela ett brustet hjärta
du kunde lysa upp en hel värld med din närvaro

Jag trodde vi var gjorda för varandra
men jag hade tydligen fel
jag hoppas att du ger din näste
den glädje och lycka du gav mig

Du gjorde en skillnad i mitt liv
och det tackar jag dig för
jag hade inte varit den jag är idag
om vi inte hade funnit varandra
Av Sara - 6 april 2008 14:21

Kom nyss hem från finalen i Lulebo cup. De var bara 2 lag anmälda som 92or xD Så vi var i final mot Gladan på engång. Vinst med 69-12.


Sjukt trött är man också, blir nog att sova typ efter Parlamentet ikväll.

Har iallafall varit en rolig helg. Mellan Fredag och Lördag vare Vänner-maraton med Lollo och Emilia (Helene blev sjuk och kunde inte komma), var upp rätt länge. Halvsomna typ vid 4 och väcktes av ett sms kl 5, somna om igen vid 7 och gick upp 11 för att döma 3 matcher. Mellan Lördag och Söndag sov kusinerna över här. Såg på Jumper och nån mysko film. Somna vid 12 och gick upp idag typ vid 10 för att spela finalen. Så jag är typ trött ja, men måste tyvärr plugga nu. I minst 2 timmar, har inte haft ork att plugga i veckan. Skönt att det är sista provet (som man kan plugga till), har ju snart nationella igen. Och nu slog det mig att jag har fikat imorgon (till skolan, personalrummet), så jag måste hinna med att baka ikväll också. Lite stressad är man också. Men som tur så har vi inga matcher nästa helg så då kan jag göra klart alla extra uppgifter. Jobbigt att ha de hängande över axlarna hela tiden.


Det var allt, hejdå.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards