Alla inlägg under december 2008

Av Sara - 31 december 2008 13:47

Som sagt så är det dålig uppdatering då Kenny är här. Vi har så mycket annat för oss! (Ligger i sängen och kollar filmer) Men vi har faktiskt vart till stan och kollat idolerna, även vart till vårdcentralen för att ta spruta (jag, inte Kenny). Bröllop har vi ju också hunnit med. Så vi ligger inte bara hemma. Om en vecka åker han hem, dagarna går så fort. Det är hemskt, just i såna här tillfällen vill man att tiden ska gå så sakta som möjligt.

Storm är det ute också. Kojan vi byggde när vi var små, som var fastspikad i marken, har snurrat 3 varv och är påväg bort.

Vi ska fira nyår hemma, göra tacos och se film osv!
De var allt! Och juste, jag kanske har fått körtelfeber igen, den hade tydligen inte läkt ut helt! Kan inte äta, blir vårdcentralen åter igen om det inte blir bättre.

103

Av Sara - 29 december 2008 12:00

Jag tog mig aldrig igenom de där 93 inläggen, så nu har jag 103 att läsa!

Av Sara - 28 december 2008 20:18

Nu tar jag chansen till att läsa alla bloggar. Kenny jobbar med nå skolarbete så jag ska ta mig igenom alla 92 olästa inlägg. Såg nyss Saw 5, den var inte sååå äcklig som jag trodde att den skulle vara. Men den var lätt värd att se om man sett alla andra saw filmerna. Nu ska jag börja med bloggarna!

Av Sara - 28 december 2008 17:49

Idag körde Kenny skoter för första gången! Han gjorde inte som jag iallafall, jag sladda runt på isen och snurra vet inte hur många varv. Nu ska vi se Saw 5. Kort uppdatering! Idolerna i Shopping 16.00 imorgon! Där finner ni oss.

Av Sara - 27 december 2008 22:05

Jag och Kenny såg nyss Harry Potter! (den gick på tv) Vi har vart på bröllop idag också, dock inte vi som gift oss. Nu ska vi återvända till vår skrubb!

Av Sara - 26 december 2008 11:05

Kennys tåg är försenat med 2 timmar! Och nu är han imponerad av alla renar han ser efter rälsen. Fan va coolt alltså.

Av Sara - 26 december 2008 10:06

Jag är seriöst lika rädd varje natt. Även fast jag vet att jag blir typ sjuk i huvudet av spökfilmer, spökhistorier och anden i glaset så fortsätter jag att hålla på med de. Jag ligger i sängen så gott som varje natt och oroar mig för vad som finns i mörkret, jag inbillar mig ljud som inte finns och jag tror alltid att jag ser någon. Efter att ha hört allt som hänt i mina kusiners hus (och andra) så är jag helt övertygad om att vi inte är ensamma. Det kanske inte finns någon i just detta hus, för studen. Det har funnits, men de är inte kvar. Jag har alltid varit mörkrädd och kommer alltid vara, kanske är allt jag ser och hör inbillningar, eller inte. Jag vill inte veta.

Av Sara - 25 december 2008 17:33

Nu blev huset tomt. Kusinerna har lämnat byggnaden och nu är det bara jag och Kenny kvar i telefonen!

Idag har vi hunnit med att vakna, vara ute, äta och så klippte jag Erica. Mer har vi inte gjort. Resten av dagen ska jag spendera framför tv:n med säsong 4 av OTH och prata med Kenny. De är ju de jag brukar göra på dagarna.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards