Alla inlägg den 9 december 2008

Av Sara - 9 december 2008 20:46

Där ser du Kickan att jag nästan haft svart hår!

Ni måste hindra mig om jag säger att jag vill färga det mörkt igen!

Av Sara - 9 december 2008 18:42

Imorgon är det frivilligt att komma till skolan. Vi behöver inte gå på svenskan eller nk:n för att vi kan jobba med vår rapport hemma. Jag måste ju sitta där från 9 till 12 för att bara ha en lektion, matte. Sen måste jag vänta en timma efter skolan på min buss. Är det verkligen värt att fara in på en lektion och vänta typ 5 timmar, när jag ändå bara gör 2 tal och sen bara sitter av tiden? Jag har ju också plågats med huvudvärk hela dagen och hade feber då jag kom hem. Kickan och Eve erbjöd sig att komma in till stan och vara med mig där, tills matten började. Men vet inte om jag skulle vara så kul sällskap när jag inte mår bra heller. Så funderar på att stanna hemma och inte dra ner dom också. För dom är bra. Och jag vill hellre vara helt frisk till på torsdag då vi har egen hårvård. Får ändå mer gjort hemma än på skolan, och rapporten måste ju in nästa vecka så nångång måste man ju göra den. Ja, jag har nog bestämt mig. Min onsdag blir hemma i soffan.



Av Sara - 9 december 2008 15:15

Jag behöver dig mer än någonsin nu, du är den enda jag kan luta mig mot och du är den enda som får mig att stå på benen när hela min värd är i obalans. Du hjälper mig igenom varje dag, bara genom att finnas till. Fast du inte är här, så hjälper du mig lika mycket ändå. Det är bara 17 dagar kvar tills vi ses. Jag älskar dig Kenny.


There's only 1 way 2 say those 3 words and that's what I'll do - I love you.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards