Alla inlägg den 24 december 2008

Av Sara - 24 december 2008 23:31

Dagen har gått förbannat fort. Känns som att allt vart på snabbspolning, ni vet. Som i filmer! Damp har jag också, glad ju! Kenny är snart här och fick bra julklappar! Fick 2 parfymer, paris hilton och escada, pengar, makeup store presentkort (sminkkurs), navelsmycke, Håkan hellström DVD, tallrikar och sånt av mormor och morfar och där sa mitt minne emot. Kan ha glömt nåt. Visste typ om alla julklappar, bara en jag inte visste.

Mätt är jag efter julmaten också. Om ni läste gårdagens inlägg om mat så vet ni ungefär hur jag gjorde idag. Laddade från när jag vakna tills jag kom till mormor och morfar. Då jävlar blev magen full, full som aldrig förr skulle jag tro.. Man måste ju passa på när julbord bara är typ 3 gånger om året (skola, farmor&farfar, mormor&morfar). Men nån där ute kanske käkar det varje dag, vad vet jag?

Av Sara - 24 december 2008 13:19

Har fortfarande kvar en del av mitt blåmärke som jag fick under Håkan spelningen i oktober. Eller, de är nog inte blåmärket som är kvar. Men slog mig så pass hårt att jag fått en grop. Kommer nog aldrig bli av med den!

Av Sara - 24 december 2008 11:58

Det känns inte som att de är jul. De var ju nyss sommarlov! Snö finns på backen iallafall, vi har nog inte haft så här mycket snö på julafton på flera år. Snö gillar vi! Iallafal fram till april, sen kan den försvinna och låta sommarn komma!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards