Alla inlägg den 3 december 2008

Av Sara - 3 december 2008 20:56

Pratar med Kenny i telefon och nämnde Guns n roses nya album.

Jag: Chinese Democrazy... (sa de som det stavas, typ: shinese demokrasy)

Kenny: Va?

Jag: Jag sa de som det stavas för att komma ihåg när jag skulle skriva det, jag är inte utvecklingsdörd.


Eh, är det nå fel på mig?

Av Sara - 3 december 2008 19:45

Och nej, jag kan inte bestämma mig vilken färg jag ska ha på bloggen.

Men nu får det se ut såhär ett tag!

Av Sara - 3 december 2008 19:21

Folk kan inte vara riktigt friska när dom skriver sånna här instruktioner:

- På hostmedicin för barn: Kör inte bil efter att ha tagit denna medicin.

- På sömntabletter: Varning: Kan orsaka sömnighet.

- På jordnötspaket: Innehåller jordnötter.

- Motorsåg: Försök ej stoppa kedjan med händerna.

- På en duschmössa: Passar till ett huvud.

Och ja, det kan bli värre!
- Strykjärn: Stryk ej kläder när ni bär dem på kroppen.

- Fiskgratäng: Produkten är varm efter uppvärmning.


Av Sara - 3 december 2008 16:49

Har engelska prov om två dagar och jag öppnar böckerna nu. Inte ens det, jag tränar bara på gloserna på internet. Inte likt mig, har aldrig pluggat såhär lite till ett prov. Man kan säga att jag är less på att plugga eftersom de var allt jag gjorde under hela andra terminen i 9an.

Av Sara - 3 december 2008 15:16

Nu när det är vinter och minusgrader ute så har jag fått ett beroende av varmchoklad. Jag dricker det varje dag! Direkt jag kommer hem från skolan så slår jag på vår finfinfinfinfina choklad/kaffe maskin. När jag gjort mig min choklad så ser jag ett till tre avsnitt av One tree hill i väntan på att Kenny ska komma hem. Innan jag gjort allt detta så läser jag alla bloggar. De är seriöst samma visa varje dag. Förutom på tisdagar och torsdagar, då jag har träning. Annars ser den alltid ut så här:

- Läsa bloggar (och lyssnar på undebara Håkan)

- Varmchoklad

- One tree hill

- Prata med Kenny

- Träna (tisdag, torsdag)

De 4 första är nog mina droger. Jag bara måste läsa bloggar, de går inte annars! Jag bara måste dricka varmchoklad, man blir ju varm! One tree hill, de måste jag bara se. Håkan kan man inte leva utan. Och jag kan verkligen inte leva utan Kenny, de är han som får mig att orka med alla dagar, i alla väder och i alla tider. Nu ska jag fortsätta efter planeringen! Varmchoklad och One tree hill nästa!


Ser det inte liiiiite gott ut?!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards