Alla inlägg den 23 december 2008

Av Sara - 23 december 2008 20:36

Det blev nästan som jag trodde! Fick dock inte biokort detta år, kom istället hem med 800 kr och mage full med julmat. Men julmaten fyller min mage lika mycket varje år. De är ju under julen man äter som mest, iallafall jag. Min förra tränare hade som mål att väga 100 kg efter julen. Tror ni han nådde målet? Klart han gjorde. Han tryckte i sig mat tills vågen visade 100 kg. Mitt mål är dock inte att väga 100 kg, jag vill helst inte gå upp så mkt.. Men lov för mig är äta, sova, tv, sova, sova, sova och .... ÄTA! Laddade seriöst för julbord idag, käkade knappt nån frukost. Levde på ett glas fil till klockan halv 5. Fram till halv 5 mådde jag illa av hunger, efter det mådde jag illa för att jag åt för fort och för mycket. Det blir alltid så, jag äter för fort och känner inte förrän efter 5-10 minuter att jag ätit något alls. Först då landar de.

Fan vad jag pratar om mat. Nu blev jag ju hungrig. DAMN!

Av Sara - 23 december 2008 12:18

Ska till farmor och farfar idag. Som varje år så firar vi "lilla julafton" dagen innan hos dom. Kommer mest troligen få pengar och biokort. Innan de ska jag följa mamma och handla, Sofia lyckades köpa fel skivor igår så jag ska skaffa rätt åt henne!

Har brist på saker att skriva om. Blir bara tråkigare och tråkigare. Dock så blir lovet roligare om 3 dagar, då Kenny kommer. Men då lär jag inte ha tid till att skriva.

Av Sara - 23 december 2008 00:50

Klockan är snart ett på natten och jag är inte trött. Kenny la nyss på efter att ha somnat minst 2 gånger. Jag funderar starkt på att slå skallen i väggen för att kunna somna. Förlorar ju även 150 kalorier på det, ni har väl inte glömt?

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards