Alla inlägg den 11 december 2008

Av Sara - 11 december 2008 22:23

Kenny sitter nu och lyssnar på "Jag trivs bäst i öppna landskap" och bara för ett tag sen satt han och diggade Laleh. Jag vet inte vad jag ska göra, jag fattar inte vad de har tagit åt honom. Sist vi träffades så satt han och dampa på en gitarr och skrek som en gris. Hellre de än detta..

Av Sara - 11 december 2008 21:33

En handling och du förstör mig och min framtid.

Av Sara - 11 december 2008 18:10

Och snabbt går det. Har redan skrivit 3 sidor på rapporten, fortsätter jag med denna takt så blir jag klar idag!

Av Sara - 11 december 2008 16:22

Haft frisör hela dagen, som alla andra torsdagar. Men idag fick vi fixa håret på varandra, hur vi ville! Jag började med att tona Jenny i 3.0, blev så gott som svart! As läckert på en läcker brud! Jenny slingade sedan mitt hår, blekte bort utväxten och gjort längderna ljusare! Vi hann även med att klippa de, dock inte så mycket eftersom jag håller på spara ut. Men det blev bra det med, sjukt nöjd! Jenny kommer garanterat bli en bra frisör!


Efter skolan mötte jag upp mamma i stan och vi gick på jakt efter vinterjacka. Har verkligen försökt klara mig i den jag har nu (bytte med syrran för att min förra var för liten), men jag håller på frysa ihjäl så jag var tvungen att få en ny. Så idag har jag ny jacka och nytt hår!


Och nu är jag faktiskt lite pepp på att göra rapporten. BARA 4-5 SIDOR KVAR ATT SKRIVA!! YAAAAAAAAAAY..........

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards