Alla inlägg den 4 december 2008

Av Sara - 4 december 2008 20:00

Börjar nu misstänka att min ipod ligger i tvättmaskinen och tvättas med alla kläder..

Av Sara - 4 december 2008 18:27

Trode inte att jag skulle klanta mig nå mer idag. Men så kom middagen och jag satte mig vid bordet. Tog tag i juicepaketet utan att kolla på de och skakade som vanligt. Tills jag upptäckte hur blöt jag var, hur det skvittrade juice över hela köket. Korken satt inte på, och jag märkte inte något förrän typ halva paketet var borta..

Av Sara - 4 december 2008 17:44

Min hjärna är fortfarande inte helt som den ska (om den någonsin är normal). Imorse när syrran väckte mig, 10 i 7 istället för halv 7 (försovning). Så fann hon mig sittandes i sängen och stirrade på väckarklockan med lampan tänd. Minns att jag kollade på klockan 06:20, men har inget minne av att jag satte mig upp och tände lampan, kan ha suttit upp sen dess.. Ingen vet! Inte nog med det, hann inte äta någon frukost, så jag greppa en mandarin och ett allergipiller eftersom jag inte tål frukter. Klarade dock av de bra. Sen halvsprang jag till bussen och halka på vägen upp. Det kunde bara inte bli värre! Eh, jo. När jag kom till skolan och skulle gå till toan för att kolla hur blöt jag blivit så öppnade jag en dörr och såg en annan människa sitta där.


Sen var det ganska lugnt ett tag. Gick bra att permanenta farmor och även klippa henne. Dock hade jag lite otur, klippte mig i fingret (som vanligt) och blodet forsade.


Har också sagt massa dumma och konstiga ord. Klassen fick sig ett gott skratt, eller flera. Jag har verkligen talproblem, kastar om ord och bokstäver hejvilt!


Efter skolan gick jag och Elin på stan och inhandlade massa julklappar. Tappa räkningen på hur många Elin hann köpa men jag hann med en iallafall. Fötterna, benen, ryggen och axlarna värkte efter allt spring på stan och allt bärande på väskor så vi slog oss ner på TA. Drack varmchoklad och åt ett wiernerbröd. Nu hade jag tänkt plugga til provet vi har imorgon, satsar inte högt längre. Nu nöjer jag mig med G och allt över är bara ett plus! 

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards