Alla inlägg under december 2008

Av Sara - 8 december 2008 14:59

Jag och Clara är med i Kuriren idag!

Vet inte om namnen under bilden skulle vara våra, helt fel är det iallafall, inget av dem stämmer..

Av Sara - 8 december 2008 14:38

När jag precis börjat tro att det ska bli bättre och börjat känna mig som om jag gjort någon skillnad, så kommer smällen som får oss båda att tappa fotfästet igen. Jag är tom på ord, det går inte att få ner orden som beskriver hur jag känner och mår just nu. Men det här är ingenting jämfört med om du lämnar mig efter all denna tid. Då kommer jag vara tom, jag kommer aldrig kunna ge mig och mitt hjärta till någon annan som jag gjort nu. Det kommer ta död på mig, både min kropp och min själ. Var försiktig, du har mitt liv i din hand.

Av Sara - 7 december 2008 18:30

Exakt ett år emellan!

Liiite har de växt iallafall..

Av Sara - 7 december 2008 17:28

Sitter och lyssnar på guns n roses nya album. Jag trodde inte att de skulle vara så bra. Men denna låt gick rakt in i mitt hjärta.

Den är värd att höras på, och det är verkligen värt att läsa texten.


All the love in the world couldn't save you
All the innocence inside
You know I tried so hard to make you
To make you change your mind

And it hurts too much to see you
And how you left yourself behind
You know I didn't want to be you
Now there's a hell I can't describe


So now I wander through my day
Trying to find my way
Still these feelings that I felt
I said to you and no one else

And though as long as this road seems,
I know it's called the street of dreams,
but that's not stardust on my feet,
It leaves a taste that's bittersweet

That's called the blues

Don't know just what I should do
Everywhere I go I see you
You know it's what you planned, this much is true
What I thought was beautiful don't live inside of you anymore


I don't know just what I should do
Everywhere I go I see you
You know it's what you planned, this much is true
What I thought was beautiful don't live inside of you anymore

What this means to me
The more I know you believe
What I thought was you now
Has got more that it changed on you

What I thought was true
The more that I might know is you
What I thought was you
Is only memories, distant


Av Sara - 7 december 2008 16:51

Inte hunnit med att skriva något inlägg under gårdagen. Hade fullt upp med annat! På öppethus fick vi vårat hår stylat av 2orna. Och de var typ de enda som hände, resten av tiden satt vi bara och kollade på alla 93:or som kom in i salongen. Jag och Jenny drog hem till mig efter och gjorde varmchoklad med grädde och marshmellows! Inte dåligt. Kollade sen på OTH och Stjärnor på is.


Orkar inte skriva mer, kan tänka mig hur tråkigt det är att läsa om vad jag gjort i helgen. Förstår inte ens själv varför jag skrev detta inlägg, så jag slutar nu.

Av Sara - 5 december 2008 14:58

Ipoden låg inte i tvättmaskinen som tur. Men mer tur än de har jag inte haft. Påväg till bussen hem så snubblade jag först över Sofias fötter och sedan så blev jag påkörd av en barnvagn. Fick vänta på bussen i en kvart imorse också, förbannat halt ute. Provet gick inte så bra heller, chansade mig igenom hela provet.


Ska på plannja ikväll (mest troligt) och sen vara med Jenny. Skulle inte förvåna mig om jag dör eller skadar mig på vägen.

Av Sara - 4 december 2008 20:00

Börjar nu misstänka att min ipod ligger i tvättmaskinen och tvättas med alla kläder..

Av Sara - 4 december 2008 18:27

Trode inte att jag skulle klanta mig nå mer idag. Men så kom middagen och jag satte mig vid bordet. Tog tag i juicepaketet utan att kolla på de och skakade som vanligt. Tills jag upptäckte hur blöt jag var, hur det skvittrade juice över hela köket. Korken satt inte på, och jag märkte inte något förrän typ halva paketet var borta..

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards