Alla inlägg den 15 april 2008

Av Sara - 15 april 2008 16:24

Haaaaaaaaaaaaha jag är en klant! På idrotten idag så spelade vi fotboll, as länge sen jag spela. Hade inga skor heller, såg en boll komma och ladda för att skjuta iväg den. Missade bollen och flög baklänges, men landade dock mjukt (på bollen). Nog vare fler som klanta sig, men jag tog nog hem priset xD


Ska försöka hålla mig på benen under kvällens träning ;) Innan träningen äre Plannja som gäller, semifinal ju :D Ska se matchen med Elin och mamma :'D Juste, har lyckats övertala mamma till att jag ska färga håret. Mitt hår växer så förbannat fort, på typ 3-4 veckor så har de växt minst 1,5 cm. Är less på att det växer så fort, fast ändå äre ju bra för jag har ju planerat att spara till typ 1 dm längre. Men därför så ska jag färga det lite ljusare med slingor, så då syns inte utväxten lika mkt :D Hade inte vart mysigt att fara till Göteborg med minst 2 cm utväxt.. Imorgon är det bara 2 veckor kvar tills vi åker! JAG LÄNGTAR!


Nu ska jag plugga! Ha det bra gott folk!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards