Direktlänk till inlägg 24 april 2008

over and over

Av Sara - 24 april 2008 16:16

Detta har varit en konstig dag. Har bara haft HK och prov. Började dagen med Matte nationella, gick bättre än vad jag trodde. Klarar G iaf :D Hade sedan HK, gjorde pastagratäng och grissini (bröd). Svin gott! Och mätt blev man! Gick bra där också, fick MVG på bakningen och dukningen :'D Nu går de bra i skolan igen! Gick bra på spanska provet också, hoppas på MVG där också :D Sen hade vi elevensval (HK) och vi gjorde Bergskolebakelsen. Min, Annas och Emmas vart lätt goast! :D Kolla bilder på bdb, oursilence.bilddagboken.se :D Gästlösen är 12346 :)

Och nu sa min pappa att vi ska ta fram min moppe :D LYCKA!


Helgen blir rolig också :D Firar Lollo på fredag, match och vara med Amanda och Camilla på lördag och på söndag blire lite plugg och såklart parlamentet :D Kanske börjar bli lite utnött att säga detta, men jag är GLAD!


Göteborg på onsdag också! Fan vad jag längtar! Om jag ska vara helt ärlig så längtar jag mest efter liseberg och för att få träffa Kenny :O Men basketen blir självklart roligt de med :D Otrolig upplevelse att få spela den cupen!

Gah vad jag längtar! Du är bäääääääääst Kenny, klarar mig inte utan dig!


Typ 28 skoldagar kvar nu :O Skrämmande! Snackade minnen idag, fan vad jag saknar konfan. Det var så jävla roligt! (lärde mig inge vett, svär lika mkt fortfarande) Kmr sakna klassen, kmr sakna skolan, kmr sakna att sitta på bussen med de som man känt i 9 år (vissa kmr fortfarande åka samma), jag kommer seriöst sakna allt! Till och med lärarna, jag lovar! Det är sjukt. Jag hatar att "säga hejdå", kmr gråta som fan. De är inte ens säkert att jag fortsätter med basketen nästa år, 4 från laget kom ju in på BG och då blir vi bara max 8 st. Endel kanske slutar, och då måste vi slå ihop med ett annat lag eller byta klubb. Jag älskar verkligen basket, eller, jag älskar mitt lag! Utan detta lag så skulle det inte vara roligt, skrattar varje träning! Göteborgresan är det sista vi gör tillsammans, fan asså :( JAG ÄLSKAR MITT LAG OCH ALLA PERSONER SOM ÄR MED OCH GÖR BASKET KUL!


Åh, säkert tionde gången jag skriver detta men jag kan seriöst inte sluta le! JAG ÄR GLAD OCH ÄLSKAR MITT LIV JUST NU :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 9 februari 2009 19:14

Nu jävlar har jag ny blogg, så följ mig på denna bloggadress från och med idag: saranilsssoon.blogg.se...

Av Sara - 9 februari 2009 14:51

Idag kom godiset som jag fick av pointshop! 3 paket mentos och 4 påsar malaco! Nu ska jag käka godis och se house! Mmmh!   Vill du också ha godis eller andra saker? Bli medlem ;) http://www.pointshop.se/?ref=2604142 ...

Av Sara - 8 februari 2009 22:10

Äcklig mat imorgon på skolan sååå, Kickan, Eve och Jenny, glömt inte mat! Nu ska jag tamefan göra köttbullar och makaroner, det fanns ingenting i kylskåpet! ...

Av Sara - 8 februari 2009 20:33

Följ Kickans nedräkning! Om cirka 25 minuter ska hon äta sin piggelin!   Jag trodde verkligen inte att jag skulle finna någon så knäpp människa, men jag gillar dig ändå!   http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=U0Q0B0R0G0C2U3Y2R1E4P3N2J1Y ...

Av Sara - 8 februari 2009 15:01

Jag funderar starkt på att byta blogg! Hatar att man knappt kan göra nåt med bloggarna på bloggagratis. Den ser så tråkig ut!   Så vilken ska jag byta till, blogspot eller blogg.se? Vilken är bäst? ...

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards