Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Sara - 10 augusti 2008 21:46

Blir inte att man skriver blogg lika ofta längre. Tror inte nån direkt gråter över det. De gör inte jag iaf, det är ju bara ett tecken på att jag skaffat mig ett liv utanför mitt rum och min dator.


I helgen har hela familjen vart borta (förutom jag då.) så huset blev tomt! Elin kom och bodde med mig från fredag till söndag. Under fredagen besökte vi staden, såg Crossroads (för gamla tiders skull) och Sandor/Ida och snackade till 6 på morgonen.


Vaknade kring 1 och for till Avan för att spela match. Efter matchen(kl 5) for vi hem till mig för att duscha, äta och sedan handla på maxi, hyra film på konsum och allt skulle ske inom 1 timma. Dock så hann vi inte, blev en halvtimma sen till Mathilda. Men det gjorde inget. Vi satt ändå där och vänta i 1 timma på alla andra. När alla anlänt så såg vi på Kung fu panda, lika bra denna gång. Saknade dock Kenny under hela filmen (Vi såg den på bio tsm). Efter filmen drog vi med oss Cia hem till mig för att baka pizza (vi hann inte äta innan vi for till Bergnäset), och god blev den! Bakade även kladdkaka och åt chips (Lite extra fett då&då skadar inte). Såg på "säg att du älskar mig" som sööööög, och sen halva Meangirls! Efter filmerna körde vi anden i glaset. Funkade även denna gång. Orkar dock inte gå in på vad vi fråga osv. Somna kring 6 och sov fram tills Cia skulle hem kl 12. Käkade frukost och sen såg jag och Elin klart Meangirls. Drog sedan till Bergnäset för att träna (första gången på 3 veckor för mig!), man kände verkligen av pizzan, kladdkakan och chipsen (plus allt annat onyttigt som gått ner under de 3 veckorna), fyfan vad jobbigt det var! Men nu känner man sig en eller två kladdkakor lättare.


Efter träningen for jag till Lollo och avfärgade hennes hår. Orkade dock inte vara där i 4 timmar för att se resultatet, så hon har lovat att skicka en bild sen!


Det är över en vecka sen Kenny åkte. Saknar nå förbannat fortfarande. Känns så jävla tomt. Skulle göra vad som helst för att få vara med dig nu.

Vet inte vad jag skulle göra utan dig! Du är allt <3


Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards