Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Sara - 23 augusti 2008 17:55

Fredagen och lördagen har spenderats med Lollo, Emilia och Helene. Käkade på Waldorf (4 dagars tidigt födelsedagsfirande). Natten blev hos Helene där vi såg tv, käkade glass, la pussel i brist på annat (iaf de andra xD) och gungade samt klättrade i nån klätterställning. Efter en kul kväll/natt så slockna vi vid 3-4. Jag, Lollo och Emilia i Helenes säng och hon själv på en madrass på golvet. Känns fel att vi tog över hennes säng och hon låg på golvet, men hon valde det själv. Och ett smart val, man hade inte mycket plats att röra sig på när man delade en 160 säng på 3 (+en nalle).


För er som inte vet så fyller jag år på måndag. Och skola får man som present, känns bra? Njaa.. Så hemskt ska det ändå inte bli att börja skolan. Kom ju in på den linjen jag ville, och är inte själv heller. Känner några fler som ska gå det så..

Men, man har ju hellre sommarlov och sover bort dagarna.

Bara 2 sommarlov kvar i mitt liv, är det bara jag som tycker tiden går fort?

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards