Alla inlägg den 21 november 2008

Av Sara - 21 november 2008 22:01

De här tar verkligen på krafterna. Jag har nog aldrig sovit så här lite som jag gjort de senaste veckorna. Men jag tänker inte ge upp, de kommer jag aldrig göra. De får kosta vad som helst, jag kommer aldrig ge upp.

Av Sara - 21 november 2008 19:38

Jag hade faktiskt tänkt överraska dig med en stor chokladboll på måndag. Men du kallade mig dålig förlorare, vilket inte är sant! Du skulle bli lika irriterad som jag om jag lurade dig på segern sådär.. Menmen, kan bevisa utan tävling att jag är snällare ;)

Upp till bevis!!

Av Sara - 21 november 2008 15:16

Vore kul och veta vilka de är som läser bloggen. Men om man skriver att alla som läser ska skriva en kommentar så gör ingen det. Lite surt, för jag vill verkligen veta..


Under denna fredag kommer jag bara ligga framför tv:n och se OTH och senare idol. Vart så trött hela veckan, knappt sovit någonting. Blir nog en tidig fredag, kommer inte kunna hålla mig vaken längre än 1.


Har fått pengar på mobilen nu, vart utan pengar i över en vecka! Sjukt beroende man är av mobilen, de är nästa lika illa som att tappa en arm, men bara nästan!


Tävlingen mellan mig och Kickan är avgjord. Fast på ett orättvist sätt. Hon sa nåt i stil med "Vi båda bakar till måndag och skiter i tävlingen?" Och jag svarade "Ja, din jävla pantskalle". Och så säger hon då att tävligen fortfarande gäller och segern är hennes. Fusk tycker jag. Men hon böt bort sin chokladboll mot en video som jag spelade in på henne. Hade faktiskt tänkt att baka en stor boll, men om hon raderade filmen så skulle hon inte få någon. Hon får skylla sig själv! Har även en läcker film på Eve, då vi får se hon vara arg första gången. Tänkte lägga upp den på youtube, hon lär ju bli jätte arg, och de ska jag ha med på film!


Nu kallar OTH på mig. TV!!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards