Alla inlägg den 22 november 2008

Av Sara - 22 november 2008 16:24

Måste ha en jävla tegelsten till mobil ändå fram till 12 december då jag får min tillbaka. Den kan inte ens ha headset, jag kommer få cancer eftersom att jag pratar minst 2 timmar om dagen. Lånetelefonen jag fick av Onoff var ännu sämre, den vägra ta emot min pinkod så jag har vart utan mobil större delen av dagen för att jag inte kunnat slå igång den. Nokia var lånetelefonen, liten skruttmobil som knappt har nåt mellanrum mellan knapparna, så man trycker i alla på engång. Mobiler är inte min grej, men jag är otroligt beroende av dom. Kan jag bara inte få någon som funkar längre än ett halvår? SNÄLLA!


Fan vad arg jag är! Nu ska jag ta min mobil och limma fast den i örat, se OTH och äta marabou. Har bara 4 rader kvar, och jag behöver hur många som helst för att jag ska bli glad. Hur många rader behöver du?

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards