Alla inlägg den 3 november 2008

Av Sara - 3 november 2008 19:43

Saw 5 har premiär på fredag, någon som är sugen?

Av Sara - 3 november 2008 14:58

Idag hade vi klipptestet. Vi skulle klippa alla 4 klippsätt och så skulle dom betygssätta det på engång. Helform som är det lättaste gick sämst för mig (gick bra, men sämst av alla klippsätt), och gradering som jag tycker är ett av de svåraste gick bäst! Dock så hann jag inte klippa klart lika längder som absolut är det svåraste, är verkligen orolig över hur resultatet kommer bli..


Fick tillbaka NK provet, hade satsat på G men det stod VG på pappret. Hade såklart kunnat få bättre, men är nöjd med tanke på att provet var på 80 sidor.


Som vanligt så ska det vara äcklig mat på måndagar, så vi käkade på dagobert. Som alltid, men man blir faktiskt mättast där, för inte så mycket pengar.


Är lediga imorgon. Vi får vara hemma och läsa svenska boken istället för på skolan, engelska läraren är sjuk och matte lektionen ställde vi in. Det är ju onödigt att åka in 20 i 9 på morgonen och vänta till typ 1 för att ha matte, och sen vänta 50 min på buss efter lektionen. Hade seriöst vart "sjuk" om vi inte hade fått ställa in. Låter inte som mig, men nog hade ni gjort samma sak?

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards