Alla inlägg den 17 november 2008

Av Sara - 17 november 2008 20:30

Jag och syrran står och bakar kladdkaka i köket och ser mamma komma in med blod i hela ansiktet. Panik? Ja! Ambulans kom, fanns bara plats för en och den platsen tog syrran. Jag är inte ens sugen på kladdkaka längre, och ni som känner mig väl, vet att jag älskar kladdkaka dygnet runt. Jag hatar att vänta.

grr

Av Sara - 17 november 2008 18:57

Mitt tangentbord funkar inte! Och nu funderar ni säkert över hur jag då kan skriva. Men har beslagtagit syrrans dator.


Städade mitt rum som jag hade lovat idag, fint blev det! Och nu kan man andas och gå utan att snubbla. Har gjort bort alla läxor nu. Nu gruvar jag mig bara inför morgondagen, då jag ska stå inför klassen och rabbla upp massa tråkig information om Mozart. Jag blir alltid så nervös. Pratar för fort, snubblar på orden och i värsta fall skakar. Usch. Ser inte fram emot det.

Av Sara - 17 november 2008 11:34

Ledigt idag, fast mycket ledigt blir de inte ändå. Har massvis med läxor som ska göras. Så denna måndag blir pluggdag, och har även lovat mamma att städa mitt rum. Som jag också lovade att göra för typ 6 veckor sen.. Men nu måste jag städa, man kan knappt röra sig i rummet!


Åter till pluggandet!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards