Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Sara - 23 oktober 2008 22:21

Träningen ikväll blev inte som vi trodde. BG tränaren skulle komma och träna oss, men han dök inte upp. Vi körde egen träning i 45 minuter, sen ringde (höll på skriva rang) de flesta efter skjuts. När jag då går ut ur hallen kvart i 9 så möter jag Micke. Tyvärr var det för sent, hade inte kunnat ta mig hem om jag stannat.


Men kul träning var det. Roligaste på länge. Tror inte jag har skrattat så här mycket under en träning på hur länge som helst. Ibland känns det svin jobbigt att fara till träningarna, man kollar på klockan hela tiden och längtar tills träningen är slut. Samtidigt som man oroar sig för den sista halvtimman, då man inte vill höra "ställ er på base" eller "ställ er i varsitt hörn", som oftast betyder att vi ska springa ca 36 längder eller mer. Men efter känns det alltid skönt och man är sjukt nöjd över att man lyckats, man känner ju att det går lättare för varje gång. Men idag träna vi själva. Utan att räkna ner tiden, utan att oroa sig för att få den obehagliga spykänslan och blodsmaken i munnen. Idag älskade jag basket och idag jag älskade mitt lag (de gör jag såklart alltid). Jag behövde det här.

uhh

Av Sara - 23 oktober 2008 18:03

Orkar seriöst inte plugga engelska. De får gå som de vill! Är less på skolan nu, vill ha höstlov! Höll på att skriva sommarlov men kom på att de redan har varit.. Vill till Kenny, och det ska jag, om TVÅ dagar!


Blondinbella ska tydligen börja blogga på söndag, jag är typ beroende av bloggar. Vet inte riktigt hur många jag läser, men de är väl kring 60 inlägg per dag.. Alltså kommer jag ha ca 420 inlägg att läsa när jag kommer hem från Kenny! Jag är sjuk.. Börjar det gå över 100 inlägg per dag, så kan ni lägga in mig på psyk. Vet att jag sa nåt liknande angående oth, och jag har nästan brutit (eller brytit? min svenska är ej på topp idag) mitt löfte. Jag ser oth varje dag och funderar starkt på att få låna boxar av Eve i utbyte mot min satc box.. Men bara för att jag kommer missa 1 vecka när jag är hos Kenny, hur ska jag hänga med när jag kommer hem om jag inte sett på 7 dagar? De är ju helt omöjligt! DAAAH (sagt med fjortisröst)


Hjälp mig...

Av Sara - 23 oktober 2008 15:49

Jag har nog aldrig varit så trött som jag var imorse. Min hjärna ville aldrig vakna, inte kroppen heller! Och mina coola klasskamrater kan nog intyga att jag har haft talproblem, om dom märkte något..


Tur att det har varit en lugn dag. Startade dagen med frisör och avslutade dagen med frisör. Vi klippte lika längder (killfrilla). Gick även ut till olika salonger i stan och frågade frågor. Forma var otrevliga (på tel) och sa att dom inte hade tid för oss, men när vi gick förbi salongen hade dom inga kunder, dåligt! Så vi gick bara till Hairteam eftersom Look inte heller hade tid..


På andra passet fick vi rulla permanent. Jag rullade Jennys hår och hjälpte även till att rulla Eve. Om dom blev lockiga! Oja, bilder kommer upp på bilddagboken senare (oursilence.bilddagboken.se).


Nu ska jag lära mig glosorna som vi har till imorgon, glömde boken på skolan igår. Eller det trodde jag, den har legat hemma i min väska hela tiden.

Bra jobbat.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards