Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Sara - 18 oktober 2008 17:40

En vecka kvar tills jag åker till Kenny, kan inte fatta hur snabbt tiden har gått! Minns juli som om det var igår, minns dagen vi stod på tågstationen som om det var för någon timme sen. Minns klumpen i magen som fanns med i flera dagar och veckor. Minns hur vi låg och grät kvällen innan, minns hur många nätter det tog för att vänja sig att inte vakna upp vid din sida. Det känns tungt att få gå igenom det igen, fast nu är det jag som åker ifrån dig. Men jag kommer aldrig någonsin lämna dig, och du lämnar aldrig mitt hjärta.


Kärlek kommer alltid vara drivkraften i våra liv.

Av Sara - 18 oktober 2008 16:36

Fredagen spenderades med Sofia. Hann med en del, bastade, "ansiktsmaskade", klippte hennes hår och testa uppsättningar, såg film och käka godis och chips. Mycket trevlig kväll.


Kunde inte fara och träna idag, hade ingen skjuts och är inte så pepp på att gå 1,2 mil i 5 grader. Blev till att plugga istället, som verkligen behövs. Har pluggat varje dag i 2 timmar sen måndags nu! Faktiskt förvånad över att jag lyckats. Men har ändå inte fått in allt i skallen, är rätt omöjligt att lära sig 80 sidor utantill på 1 vecka.


Hade sjukt bra dröm i natt. Eller det beror på hur man ser det. Jag drömde att jag och Jenny var på en Håkan spelning, vi hade platser på scenen. Jag hade snackat med Håkan innan och sa att jag ville höra "Nu kan du få mig så lätt". När han spelade den så kom han fram till mig och höll mig i båda händerna (han stod nedanför scenen). Jag ramlade över honom och han tog emot mig. Vi gick upp på scenen bland alla andra och så sa jag "jag älskar dig och din musik" och han svarade "jag gillar bara tjejer med tandställning" jag blev väldigt ledsen och sa att jag kunde skaffa tandställning, men det räckte inte..


Drömmen slutade inte där! Den blir konstigare..

Han sov över hos mig fast i ett annat rum (där vi har en gnällig bäddsoffa). Han gav sin msn till mig, men jag upptäckte dagen efter att den var falsk. Så jag skällde utan han på Smedjan och han sa att han inte ville prata med mig för att jag inte hade tandställning och för att våran säng var för gnällig..

Jag blev ledsen för en stund, men glad när vi blev kompisar igen!


Håkan kommer alltid vara i mitt hjärta, med eller utan tandställning!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards