Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Sara - 15 oktober 2008 18:35

Jag tog väl hand om den energi jag hade idag. Har pluggat NK under skoltid och efter skoltid. Har även skrivit en bra bit på novellen som ska vara inne nästa vecka. Ska nu börja skriva ner en lapp till engelskan på vad jag ska säga under "talk-showen" som ska äga rum på fredag.

Känner mig ändå rätt lyckad idag, jämfört med i måndags då jag höll på att skita i allt.

nk

Av Sara - 15 oktober 2008 17:08

Har vart rätt pigg idag. Orkat med alla lektioner idag, första gången som jag jobbat fullt ut på varje lektion! Har lärt mig att det är bättre att jobba på lektionerna, man får mindre att göra hemma. Alla har nog insett de innan mig, egentligen har jag fattat det hela tiden. Men har använt mig av saker som: orkar inte, är så trött, jag hinner imorgon. Det är värst att skjuta upp saker, de blir aldrig att man får något gjort. De är jag bra på, att skjuta upp saker till sista dagen. Men de ska jag bestämt lägga av med, nu i veckan hade jag redovisning, engelska läxor, matte prov, nk prov att plugga till. Allt på en och samma dag. Slutade med att jag låg i sängen och grät. För första gången på länge som jag gråter över att jag är stressad. Men kan trösta mig med att det snart är lov, att jag snart får träffa Kenny som är den enda personen i världen som kan få mig att bli glad hur dåligt jag än mår. Jag hade inte klarat nåt utan dig.


En liten pojke i för stora skor säger: Ja, Jag ska nog lyckas.

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards