Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Sara - 19 oktober 2008 17:58

Söndag, den dag som de flesta tycker är den värsta dagen på veckan. Men jag går emot strömmen, som vanligt, och säger att söndagar är en av dom bästa. Bara för att parlamentet och hål i väggen är på tv! Ja, ni vet hur jag är med tv:n (kärlek). Kollade nyss vilka som ska vara med i veckans parlament avsnitt, Pia Johansson, Per Andersson, Johan Ulveson och Anders Jansson. Jag har väntat några veckor på att Magnus eller Björn ska vara med, hoppas verkligen att de är med nästa vecka. Men kvällens deltagare är klart godkända.


Har förälskat mig i en av Håkans låtar (alla hans låtar är kärlek, men denna är speciell), lyssna och njut.


Inspelningen är från 10 oktober, då han spelade i Kulturenshus här i Luleå. Otrolig kväll.


Kan du älska mig som luffaren älskar landsvägen?
Kan du älska mig som rumlaren älskar nattlivet?
Kan du älska mig som de unga älskar revolutionen?
Kan du älska mig som den ängslige älskar gryningen?
Kan du älska mig som studenten älskar att drömma?
Kan du älska mig som måsarna älskar takåsarna?

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards