Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Sara - 9 oktober 2008 22:52

För en timma var jag på Bergskolans idrottshall och genomförde en av de jobbigaste träningarna i mitt liv. Hela träningen var dock inte jobbig. Annars hade jag nog inte suttit här nu, men fyspasset var bland de värsta.

Med illamående, andningsproblem och träningsvärk i hela kroppen (från tisdagens träning) tog jag mig igenom fyspasset, hade bara räknat med att klara halva! Trots att man har spykänslan i halsen och benen skakar så är det en av den skönaste känslan man kan ha. Jag älskar det! Man har verkligen tagit ut sig till max och man känner att träningen har gett något!


Kommer somna som en stock i natt, och vakna med förjävlig träningsvärk. Men träningsvärk är också underbart på sitt sätt, ännu ett bevis på att träningen gett något.

Av Sara - 9 oktober 2008 19:09

Klippte upp syrrans hår idag! Hon är min provdocka :D Och läckert blev det! Bilder finns på oursilence.bilddagboken.se

Av Sara - 9 oktober 2008 17:44

Idag är den mest regniga och gråa dag på länge. Har regnat hela dagen! Vi ställde tillochmed våra besök på olika salonger i stan (studiebesök)! Istället stanna vi innomhus, snacka om salongensprodukter och gjorde en uppsättning (Jennys uppsättning på bilden). Stannade på skolan med Jenny efter att vi slutat, jobbade med svenska uppgiften som ska vara klar till på tisdag! Vi har inte ens haft en lektion på oss! Aja, vi ska nog klara det!


Trots det dåliga vädret så har jag vart på topp!

Håkan Hellström spelar ju imorgon,

och snart far jag ner till Kenny! :D

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards