Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

höstlov

Av Sara - 24 oktober 2008 15:58

Höll på försova mig imorse, hade ställt väckaren på 08.45 fast jag skulle upp 07.45 Men på något underligt vis så vaknade jag av mig själv klockan åtta, så jag hann med bussen och fick ändå stå och vänta på den i 10 minuter. Såklart så skulle det regna idag, hade vart lika bra att ta med sig schampo och stå och duscha utomhus. Så mycket regnade det. Men som tur så öste de inte ner när jag stod ute och väntade, de kom precis efter att jag gått på bussen.


TRÖTT är vad jag är. Trött på skolan, trött på plugg, trött på att behöva vakna så tidigt och trött på att vara trött. Tog mig igenom 2 lektioner utan att somna idag, engelska och idrott. Fick vara i gymmet på idrotten, rätt kul och verkligen inte ansträngande. Pga min trötthet och för att jag är så otroligt glad så har jag vart extra jobbig och dum mot mina klasskamrater. Jag ber så mycket om ursäkt. Övertrötthet och lycka är ingen bra blandning för mig.


Mamma var snäll och kom till stan efter att jag slutat, halv 1. Käkade på korvgubben, hunger och trötthet är inte heller bra blandning för mig, höll på däcka. Gick sen och fixa några saker som jag ska ha med ner till Kenny (och nej, jag kommer inte säga vad det är, du får se när jag kommer imorgon).


Har fortfarande kvar pengar från sommarjobbet. Men får så dåligt samvete så fort jag köper nåt! Slöseri ju.. Men idag gick 149 kr till något bra. Eftersom att jag inte har ett sånt dära rosaband så köpte vi rosaband tshirts på Lindex, då pengarna går till forskning mot bröstcancer. Snygga är dom också, så jag har inte dåligt samvete nu!


Ikväll blir det att packa och se Idol. Mamma var snäll och köpte mig en redbull och en chipspåse (dock till hela familjen, käkar inte en hel själv). Såklart så fick jag dåligt samvete, gav mamma en 20:a. De är inte mycket, men de är nåt iallafall.


Nu vill jag prata med Kenny. Men pojken har inte på mobilen. Verkar det som iaf.. Kan inte fatta att vi ses imorgon. Du är det bästa jag har <3


 
 
Ingen bild

Hyllangirl92 as lollo calls me.

27 oktober 2008 18:45

Jag ahr ju också en sådan fin tröja :D så då kan vi vara fina i dem tsm när du kommer hem :D miss u

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 9 februari 2009 19:14

Nu jävlar har jag ny blogg, så följ mig på denna bloggadress från och med idag: saranilsssoon.blogg.se...

Av Sara - 9 februari 2009 14:51

Idag kom godiset som jag fick av pointshop! 3 paket mentos och 4 påsar malaco! Nu ska jag käka godis och se house! Mmmh!   Vill du också ha godis eller andra saker? Bli medlem ;) http://www.pointshop.se/?ref=2604142 ...

Av Sara - 8 februari 2009 22:10

Äcklig mat imorgon på skolan sååå, Kickan, Eve och Jenny, glömt inte mat! Nu ska jag tamefan göra köttbullar och makaroner, det fanns ingenting i kylskåpet! ...

Av Sara - 8 februari 2009 20:33

Följ Kickans nedräkning! Om cirka 25 minuter ska hon äta sin piggelin!   Jag trodde verkligen inte att jag skulle finna någon så knäpp människa, men jag gillar dig ändå!   http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=U0Q0B0R0G0C2U3Y2R1E4P3N2J1Y ...

Av Sara - 8 februari 2009 15:01

Jag funderar starkt på att byta blogg! Hatar att man knappt kan göra nåt med bloggarna på bloggagratis. Den ser så tråkig ut!   Så vilken ska jag byta till, blogspot eller blogg.se? Vilken är bäst? ...

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards