Alla inlägg under maj 2008

Av Sara - 16 maj 2008 22:35

Sitter och snackar med Elin (höll på skriva Kenny, men för engångs skull så är det inte han i telefonluren!).


Då var det fredagen då.

Denna har vart svin skön.

Som sagt så missade jag och syrran bussen, missade slöjden. Inget man direkt sörjer över x) På engelskan gjorde vi typ ingenting, förutom att ta massa damp bilder som ni förhoppningsvis aldrig någonsin kommer få se!

Kanske inte är så intressant om att höra om mina tråkiga lektioner, men kan bara slänga in några till ord om de kvarstående lektionerna.

Idrotten - Gick runt höträsket

Svenskan - Fick massage och läste högt åt några i klassen x)

Jätte intressant..


Blogg är ju egentligen till för att man ska skriva om vad hur man känner och blablabla (?) Därför skall jag berätta hur just jag mår! Eftersom att detta är min tråkiga blogg :) Men det är inget tvång att läsa!

JAG MÅR ILLA!

Japp, så känner jag just nu.

Huvudvärken har inte släppt än, vet inte vad som är fel.

En aning ledsen är jag också.

Hade avslutning för basketen idag (fast vi fortfarande ska träna).

Allt kommer bli så annorlunda nästa år. Vissa lämnar laget, nya tränare blir det också. Jag älskar verkligen vårat lag! Vill inte att vi ska splittras.

Inte mycket kvar av skolan heller. Kommer sakna allt.

Nåt bra med dagen är att jag fått veta att jag har sommarjobb under 1:a perioden!!!!!!!!!!!! :D WOOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN <3

Av Sara - 16 maj 2008 08:00

Börjar misstänka att jag har migrän.

Vaknade med flimmer framför ögonen, kunde knapp se nånting.

Fortsatte med huvudvärk.

Mår nu illa.

Haft så tidigare också.

Spydde av huvudvärken..

Låter inte det som migrän?


Missade bussen idag. För första gången på typ 2 år.

Jag och syrran gick och diskuterade hur duktiga vi varit som aldrig missat bussen. Mitt i allt så ser vi bussen rulla förbi. Omöjligt att hinna springa minst 60 meter innan bussen är framme vid hållplatsen som då var tom.

Var bara att vända om och nu sitter jag och väntar på 20 i 9 bussen. Hade ju egentligen kunnat ta mopeden. Men buss är ju så mycket skönare och jag vill verkligen inte ha slöjd!


Blir att stanna i stan med Elin efter skolan. Slutar 1 och tar mig ändå inte hem förrän 2. Orkar inte sitta på skolan helt ensam i 1 timma så då löste vi det med stan x) Stannar där till ikväll. Har basket avslutning kl 6.

Av Sara - 15 maj 2008 18:58

Idag känns allt skit. Irriterad, arg, trött, ledsen.

Vill somna, inte vakna på några månader.

Snälla, slå mig i skallen någon?

Av Sara - 14 maj 2008 20:43

The used har nytt album. LYCKA, LYCKA, LYCKA!

Min onsdag (som förövrigt känns som söndag) blev så mycket bättre!

Detta är de bästa albumet de någonsin har gjort! Enligt mig iaf..


Krattat med Lollo idag. De har inte så stor gård, men ändå tog det flera timmar att kratta :O Vi höll på mellan 11.00 och 14.00

Fan vad duktiga vi var.

Fikade gjorde vi också.

Vi somnade (iaf jag) i hennes säng.

Du är min bästa vän!


Maybe I have said too much
Or really haven't said enough
All these words they come undone
I'm getting lost in the meaning

And all the coldness in my thoughts
Of being frozen all alone
In a world that we destroy
And try to pick up the pieces

Av Sara - 13 maj 2008 19:46

Fan vad jag är less på skolan! Jag vill ha sommar, sommar, sommar, sommar!

Tröttare än vanligt, orkar typ ingenting längre. Känns som att kroppen väger 1000kg, har ingen kraft alls. Plus i kanten att jag och min pollenallergi är ovänner. Vill bara ha sommar, tänker jag medan jag ser hagel studsa mot marken. Just nu känns sommarn för långt bort.


And stranger than your sympathy.
I take these things so I don't feel.
I kill myself from the inside out,
And now my head's been filled with doubt.

Av Sara - 13 maj 2008 13:02

Är på skolan och har NO. Jobbar förfullt!! (noot)

Sitter i nåt rum med datorer och kollar omkring på nätet, fast läraren tror förstås att vi sitter och renskriver vårat arbete. Har inte gjort nåt idag! Jag är klar med arbetet som vi jobbat med under 3 lektioner idag. Tror jag somnade på svenskan. Sjukt trött! Blir att sova efter skolan, och sedan träna. Tack för att det är ledigt imorgon!


Blir inte av att springa maxtestet idag. Inte direkt sugen på att springa 2 km på tid med andningsproblem och blodsmak i munnen. Springer det på tisdag istället.


Nåt bra med dagen är att vi har haft betygssnack om so ämnena och svenskan. MVG i svenska och tro det eller ej, men MVG i geografi om jag skriver bra på provet nästnästa vecka! Nu går det uppåt alltså!


Mikis kloka ord:

Mikis chillar järnet och Sara chillar med. Basketball for life homies!

Mändy är med på ett hörn.

Av Sara - 12 maj 2008 20:13

Blev kär i denna låt! :O Får rysningar, seriöst, fan vad bra text!

Orkar inte skriva nåt om dagen eller om hur jag mår.

Jag vet faktiskt inte.

Lyssna och njut av låten!


Scars are souvenirs you never lose
The past is never far
Did you lose yourself somewhere out there
Did you get to be a star
And don't it make you sad to know that life
Is more than who we are

You grew up way too fast
And now there's nothing to believe
And reruns all become our history
A tired song keeps playing on a tired radio
And I won't tell no one your name
And I won't tell em your name

Av Sara - 11 maj 2008 20:08

Dom e uppe på taken
alla e högt över staden
Sommarn snurrar fort
när vi bara snöar bort
Å ja våga aldrig hålla din hand
Vi är inte sånna som i slutet får varann..

..Å alla bara pratar
"e de sant" och "ja har hört om dig"
Ja kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mej å skatorna
Alla dansar, å ja tänker
e du också själv?
Var e du ikväll..

Vem kysste Elin
bakom ryggen på Marie,
var e den store poeten
som hon va förälskad i
Fanns de en plats
i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort
för ja undrar så..

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards