Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Sara - 27 maj 2008 21:23

Snackar med..... KENNY! Waaaaooow :O Otroligt..

Jag är bäst och kung / Kenny :)


Dagen har vart jävligt dryg. Är verkligen skolless nu. Provet som vi skrev idag avgör 2 av mina betyg. Press kanske? Fick även en engelska uppgift till på fredag, för att höja mitt betyg. Stress kanske? Allt var verkligen vart kolsvart idag, känns det som iaf. Nu tänker jag media, jag kommer inte in på frisör. Skrev jag inte mvg så är det kört. Totalt kört. Media, media ska jag gå.


Efter den sega skoldagen for jag in till stan med min mor och fixa några grejer. Sedan bar det av till filmstaden för att se den nya Indiana Jones filmen med Camilla, Catharina och mamma. Mycket bra film.


Mitt mobilberoende är inte lika stort längre. Eller okej.. De är det nog, kännts så jävla tomt för att jag inte kunnat snacka i telefon förrän vid 9 tiden idag. Seriöst, vi typ snackar varje dag nu. De är ju som en drog! :O

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards