Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Sara - 28 maj 2008 21:23

Okej detta är sista inlägget för idag.

Mycket gladare nu.

Lollo och Kenny gjorde min dag så mycket bättre.


Lollo bada idag! Fan vad cool hon är.. :D

Av Sara - 28 maj 2008 18:41

Fan vad jag är trött. Jag fattar verkligen det nu. Orkar ingenting. Är så jävla känslig, minsta lilla sak och jag blir ledsen eller sur. Skolan är jobbig också. All energi jag har lagt ner på att plugga under hela sista terminen börjar kännas av nu. Min hjärna är tom. Helt svart. Om inte allt mitt slit har gett nåt så vet jag inte vad jag gör. Skiter i allt nu, jag har gjort de jag kan. Orkar inte!

Av Sara - 28 maj 2008 15:32

Fortfarande trött. Jag vet att jag behöver sova, men ändå så stannar jag uppe till 11-12. Finns så mycket intressantare saker att göra än att sova. Fast, sova är faktiskt bland de skönaste som finns. Jag brukade vara bra på det, typ det enda jag var bra på xD Men nu har jag förlorat den talangen också! Men ikväll, ska jag ligga i sängen innan kl 11, jag lovar.


Har gjort bort allt i skolan nu. De enda som är kvar är att göra klart min klänning. JAG HATAR SYSLÖJD. Hinner nog inte klart, så länge hon inte sänker mig till G så är jag nöjd.

Jag och syslöjd går verkligen inte ihop. Efter bara 10 minuter i slöjdsalen så är jag så less att jag bara kan skjuta mig eller springa därifrån gråtandes.

Dock så har det inte hänt än, och jag hoppas att jag överlever de 2 slöjdlektionerna som är kvar i mitt liv. Sen blir det aldrig mer slöjd! ALDRIG!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards