Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Sara - 8 maj 2008 16:22

Min kära enda vän
jag vill ha allting
Du älskar mig
och jag vill ha dig

Jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster
rusa rakt in i ditt liv
Du har lämnat mig på den jävligaste av platser
och jag vill ha dig


Har fortfarande ingen dator så jag sitter å spränger syrrans högtalare med Håkan musik. Har fått låna hennes dator för att jag hjälpte henne med att rätta hennes svenska berättelse och fylla hennes ipod med musik. Ska man ha hjälp så kostar det, och datorn var en bra betalning!


Endast vart i skolan 1 dag i veckan. Måndagen gick bort pga Göteborg. Onsdag och Torsdag har det vart skolbasket. Vann alla matcher med minst 30p, flöt på bra. I finalen mötte vi dock ett bättre lag och förlorade med 7 ynka poäng. Vi var så jävla nära! Tog ikapp 12 poäng på några minuter, fan att det inte höll hela vägen. Vet att man inte ska skylla på domarna, men de sög verkligen. Vi var inte heller ett ihopspelat lag, vi har aldrig spelat med varandra förr (en del av oss går i samma lag, men inte alla). Aja, silver är bra ändå! Kommer bli tungt att spela match ikväll också. LLA liga mot Avan. Efter 3 matcher så är man faktist rätt slut. Inte ens en 355ml red bull hjälper! Funderar på att ge tv soffan en chans till att göra mig piggare. Att somna framför tv:n är fan bland de skönaste jag vet :O


Nu har jag bestämt mig, efter att ha stirrat på data skärmen i 3 minuter. Känns som att jag somnade :O

Den närmaste timmen befinner jag mig i tv soffan. Go natt!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards