Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Sara - 10 maj 2008 16:06

Kvällen är gjord. Elin ringde nyss och frågade om jag ville vara med henne och tyckte hon nämnde Dennis och hans kompis också (?) Vet inte riktigt vad hon menar och vilka de är men bli säkert roligare än att bara sitta hemma och ruttna x) Hon har också fått sitt moppelås, så nu kan vi köra också!

Av Sara - 10 maj 2008 14:27

Denna lördag känns precis som en söndag. Så jävla långtråkig. Skulle egentligen ha åkt in till stan för att vara med Helene + nåra andra typer. Blir nog imorgon istället, det gick inte idag. Sålde kaninburen imorse. Har fortfarande inte fattat att Musse har dött. Allt gick så snabbt.


Jag har inget att göra. Bara sitter och stirrar. Vet egentligen inte vad jag vill få ut med detta inlägg. Hade faktiskt en tanke, men lusten att skriva försvann i samma veva som jag tröck på "skriv inlägg". Blir bara deprimerad av att bara sitta här. Måste göra nånting.


So where has all the day gone?
And why are my lungs aching when I breathe?
Is there something wrong with the heat?
Why am I so cold?
And my heart feels sick
And it hurts when I speak
And this is not what I hoped for

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards