Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Sara - 11 maj 2008 20:08

Dom e uppe på taken
alla e högt över staden
Sommarn snurrar fort
när vi bara snöar bort
Å ja våga aldrig hålla din hand
Vi är inte sånna som i slutet får varann..

..Å alla bara pratar
"e de sant" och "ja har hört om dig"
Ja kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mej å skatorna
Alla dansar, å ja tänker
e du också själv?
Var e du ikväll..

Vem kysste Elin
bakom ryggen på Marie,
var e den store poeten
som hon va förälskad i
Fanns de en plats
i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort
för ja undrar så..

Av Sara - 11 maj 2008 15:04

Är hos Elin som ligger i sängen och har kramp i ryggen. Seriöst, hon kan fan inte ens röra sig! Förbjuder henne till att spela fotbollsmatchen idag!


Vi levde på powerking under hela lördagsnatten. Åkte till Willys och köpte 4 pk och 2 chipspåsar + 1,5 L cola från konsum och på de så hyrde vi 1408 och Hairspray. 1408 hade jag sett förr så den visste jag att den var bra. Men varken jag eller Elin visste att Hairspray var en musikal så vi fick värsta chocken xD Men vi överlevde filmen, den var ändå sevärd.


Rolig sak som vi skratta åt under flera minuter;

Jag kommer ut från toaletten och ba : AAAJJJ! (slog tån i nåt okänt föremål) VA FAN VAR DE DÄR?!

Elin: En såg!

Jag: Skämtar du eller? (med munnen gapande)

Elin: Naaa helt seriöst

Jag: WHAAAT!

Och min lilltå mådde icket så bra efter det :)


Mer saker hände under natten x) Men de går vi inte in på XD

Nu ska jag köra in till stan och hämta Helene, eftersom Elin inte kan sätta sig på moppen pga ryggen så får jag köra själv :(

Sen blir det att kolla fotbollsmatch och käka på berget :D

Avslutar dagen med att se på Parlamentet också :D

Denna söndag blir fan rolig :D

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards