Alla inlägg under maj 2008

Av Sara - 25 maj 2008 17:17

Egentligen ska jag plugga. Men efter att bara ha läst typ 2 rader så är jag less. Så sjukt less! Känns inte som att det är någon ide att plugga om inget ändå fastnar. Läser raderna och tänker på annat. Upptäcker sedan att jag inte förstått eller kommit ihåg nåt av de 15 sidor jag läst.


Jag funderar på att öppna min 355 ml Red bull som snällt står och väntar på mig i kylen. Kanske kan den få mig att känna lusten av att börja plugga och lära mig nåt, men bara kanske.

Eller så tänker jag som jag gjort de senaste veckorna:

Äsch, jag pluggar imorgon istället, jag hinner nog.

Av Sara - 25 maj 2008 15:41

Jag får damp på mitt fula-jobbiga-cp hår!

Vet inte om jag ska gå tillbaka till blont eller fortsätta med brunt?

Blir svårt att bli blond igen och om jag ska ha brunt så måste jag färga typ var 4:e vecka för att mitt hår växer som ogräs!


Hur ska jag göra?!!?

Blont eller brunt?

Av Sara - 24 maj 2008 18:30

Börjar bli grönt ute! Kolla bara in ängen! SOMMAR <3

Denna sommar ska bli den bästa.

Fan vad jag längtar.

Sommarjobb som ger 8600 spänn!

Pdol (pdåll) med Lollo och Kenny!

Kenny stannar i 10 dagar!

Millencolin på Lulekalaset!

Kan det bli bättre?!


Av Sara - 24 maj 2008 14:23

11 dagar kvar. Bara 11 dagar kvar till sommarlovet. 11 dagar till sol och värme. 11 dagar kvar till sommarjobb och pengar. 11 dagar kvar till frihet.


Kan inte fatta att tiden gått så fort. Känns som att det nyss var den 20 Augusti. Första skoldagen i 9an, var redan då rädd för att tiden skulle gå så fort. Jag minns förra året i Februari. Då de förra 9orna valde till gymnasiet. Redan då hade jag panik över vad jag skulle gå. Rädd för att bli ensam.


11 dagar kvar med mina klasskamrater i 9D. Det som jag är mest förvånad över, som jag verkligen inte trodde skulle ske, att alla tjejer i klassen har valt olika linjer. Och det som förvånar mig mer är att vi 5 har valt olika. Vi 5 som hållt ihop den största delen av högstatiet. Jag, Amanda, Mikis, Camilla och Sara. Vi alla är rätt olika ändå. Men ändå har det på ett eller annat sätt alltid varit vi. Jag glömmer er aldrig.


11 dagar kvar på Bergskolan. Vi kommer aldrig mer sitta tillsammas i matsalen och klaga på att vi jämt får sen mat eller att den smakar äckligt. Vi kommer aldrig mer sitta och fördriva tiden med kortspel eller massage under håltimmarna. Vi kommer aldrig mer sitta och skratta bort de tråkiga lektionerna tillsammas. Vi kommer aldrig mer skratta så mycket så att magen värker och tårarna rinner åt våra meningslösa skämt.


Jag kommer sakna allt. Jag kommer till och med sakna de personer som jag knappt bytt en mening med. Jag kommer sakna att träffa de människor som jag känt i 9 år, de som jag träffar nästan varje dag. Jag kommer sakna att sitta på bussen med Emma och Kim, på våra speciella platser. Eller iaf min och Emmas, kim brukar variera lite. Ja, jag kommer till och med sakna att se vår gamla busschafför, som sitter där varje dag och väntar på att vi ska sluta skolan så han kan ta oss hem. Fastän han brukar glömma mig ibland så kommer jag sakna bussen.


11 dagar. Jag kan fortfarande inte förstå.




Av Sara - 23 maj 2008 15:18

Om man blir glad av låten!!!!!!!!!!!

Av Sara - 23 maj 2008 12:53

Cyklade klassikern med Elin idag. Vi var först i mål, cyklade 2 jävla mil på 1 timme med motvind påvägen tillbaka.. Bra kämpat av oss tycker jag!

Pluggade när jag kom hem, råkade somna i typ 1 timma..

Men det behövde jag, ska plugga i typ en timma till,

sen blir det att ringa Kenny.

Vi pratade över 6 timmar igår,

du gör mina dagar så mycket ljusare,

du gör mig lycklig.

<3

Av Sara - 22 maj 2008 22:37

Nu har jag och Kenny snackat i telefon i 6 timmar! FATTA COOLA VI ÄR!

Sista inlägget för idag!

Av Sara - 22 maj 2008 19:51

Gissa vad jag gör nu? PRATAR MED KENNY! Och han sjunger :D Läckert!

Damp för att du (Kenny) bor så långt bort!

Hela min dag var piss, men nu är jag glad!

Du är bääääst! :D

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards