Alla inlägg under maj 2008

Av Sara - 22 maj 2008 19:06

LÄÄÄÄÄGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG AAAAAAAV KENNNNNNNNNNYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!! :D

Av Sara - 22 maj 2008 17:03

As dålig dag. Höll på försova mig, ville det så gärna. Är så jävla trött.

Började dagen med matte prov/test, kul start på dagen.

Dagen fortsatte som vanligt, ända skillnaden var att jag hade slöjd istället för HK på elevensval. Måste bli klar med klänningen innan vi går ut. Fan vad jag hatar syslöjd. Lärarn hatar nog mig också. Slöjden drog ner mitt humör totalt, fan vad deprimerad man kan bli av ett par tygbitar och trådar.


You take a lot of chances with your feelings
No one really knows what you feel
And fiction is the only way you're dealing
You turn your pretty head if it gets real.

Av Sara - 21 maj 2008 18:30

SNACKAR MED KENNY!!!!!!!!!!!! Woooooooooooow!

Varje gång vi snackar och jag ska skriva blogg så försvinner allt som jag hade tänkt att skriva och allt blir bara pannnnkaka! MEN DE GÖR INGET!

MIN KLOCKA HETER KENNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DÅ vet ni :D


Mer svammel blir det inte x) Har vart en konstig dag...

MAAAATCH NU!!!!

Av Sara - 20 maj 2008 16:33

JAG HAR BRA NYHETER!

JAG LEVEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sprang maxtestet idag! Var så jävla säker på att jag skulle däcka efter halva vägen och dö av syrebrist för att astman jämt ska bråka med mig. Men jag klarade mig hela vägen, utan att stanna och vila nån gång!

Med bircanylen i ena handen och ipoden i andra så tog jag mig igenom maxtestet levande, hade inte klarat 60m utan nåt av dem! Hade 2 mål, hinna tillbaka innan de hade gått 3 låtar, och alltid se Sara framför mig så jag skulle hålla bra tempo. Lyckades med båda, fan vad jag är stolt!

Sista gången man sprang de där skit-testet, ALDRIG MEEEEEEER!!!!!!!!!!!!

Av Sara - 19 maj 2008 19:21

Sovmorgonen till halv 9 gjorde min måndag så mycket bättre än vad den brukar vara! Anledningen till att jag hade sovmorgon var för att jag skulle till Sunderbyn (sjukhuset). Kollade astman, vägde och mätte x) Inga stora förändringar, men ändå fick jag mediciner å allt va de var för 850 spänn..

Träffade Jocke också (Vår förra NO/Matte lärare), han är fan den bästa vi någonsin haft! Om man saknar alltså..


Mitt humör har varit på topp hela dagen. Kan inte sluta le, jag är så jävla lycklig just nu. Fast klassen har tagit ett förjävligt dåligt beslut om vår klassresa som ska tillbringas i Älvsbyn på nån jävla studsmatte-skit så är jag lika glad!


Trots allt så har jag ändå en känsla av att något kommer hända, något som kommer få mig att vilja gräva ner mig levande. Det är en magkänsla, jag brukar ha rätt. Snälla, för engångs skull, låt mig ha fel.


Smarta ord som kommit från min sida idag:

- Men mamma de är ju bra att det regnar, då blir ju gröset gränt!


- (På statoil vid kassan och väntar på korvar efter att ha tankat XD)

Hon i kassan: Ja de blir 629 kr.

Jag: (Hade totalt glömt bort tankningen) FÖR TVÅ KORVAR?! DE VA JÄVLIGT!


- (Sitter i vårt "Hål-rum" och lyssnar på musik och Agnes vrider upp volymen på max)

Jag: KAAAAAALLLLLLLT, VAARRMMMMT!!!!! och så slet jag ut hörlurarna. Fann inte rätt ord till att förklara smärtan jag just då kände XD


Don't you know, I'm lost without you
How could I be without you
Nothing can come in between
You make my life complete
If I go, will you follow
Without you, I am hollow
Every day away from you, feels like a lifetime


Av Sara - 18 maj 2008 18:15

Vinst med ca 10 poäng i finalen! Obesegrade genom hela turneringen, härligt spelat tjejer!


Jag är glad idag, jävligt glad. Allt känns bara så himla bra. Det brukar vara så att allt bara flyter på och när jag är som gladast så kommer det alltid något som trycker ner mig till den lägsta nivån. Men för engång skull så går det bara upp, känns som att inget kan få mig att sjunka igen.


Fick sommarjobb under 1a perioden, minns inte om jag nämnt det.

Men min sommar är räddad!


It's nothing to cry about,
'Cause we'll hold each other soon.

Av Sara - 17 maj 2008 23:15

det gör inte ont
alla mil jag vandrat
det gör inte ont
när vänner jag lämnat
det gör inte ont
att få skiten i sig
det gör inte ont
så länge du är med mig

Av Sara - 17 maj 2008 19:43

Sitter och snackar med Kenny! (Känns som att jag börjar varenda inlägg med just den meningen nuförtiden). Vi pratade till två - halv tre igårnatt. Båda typ halvsov och tror faktiskt att Kenny somnade där kring 2 tiden.

Kenny är cool och Kenny är bäst!


Haft stars cup idag. Spelat 3 matcher och vann alla :D Finalen spelas vid 4 imorgon, så sovmorgon blir det tamefan!

Fick hjärnsläpp, minns inte vad jag skulle skriva..


Börjar bli ljust om nätterna!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards