Alla inlägg den 29 september 2008

Av Sara - 29 september 2008 20:58

Dom hade skrivit fel på internet!

Top model var kl 8! DOM JÄVLARNA!

Nu missa jag ju :'(

Blir youtube nurå..

grrrr..


Och jag passar nog inte som tv-tablå-bloggare ändå.

De är nog inte riktigt min grej.

DAMN!

Av Sara - 29 september 2008 19:35

Fick 500 kr av farmors bror (tror de var så) bara sådär :O Fick de sist vi träffa han också! 500 välbehövda svenska kronor!


Top model är det ikväll också! Det trodde jag inte :o

Och i ditt ansikte!

Denna blogg är ju nästan en tv-tablå!

Ja, istället för att Modeblogga som alla andra gör så kan jag göra nåt annorlunda! Tv-tablå-blogga!


På tv ikväll:

Idol, 4an kl 20.00-21.00

Americas next top model, 3an kl 21.00 - 22.00

I ditt ansikte, 5an kl 21:55 - 22.55

Blir lite snävt med tid, byt över snabbt!


(dock ett skämt om att blogga om tv, men verkligen inte ett skämt om programmen som går ikväll, SE DOM!)


Moahahah.. Okej jag är störd.. Ska nog sluta nu..


mat

Av Sara - 29 september 2008 18:03

Köttbullar och stuvade makaroner är seriöst bland de godaste maträtterna..

Mmmmmh..

Av Sara - 29 september 2008 15:53

Då var de en ny vecka igen! Denna måndag har vi fått rulla permanent på Samuel (docka)! Skulle rulla hela huvudet, tog väl ca 2 timmar och var inte klar då heller. Det är inte så lätt som de ser ut och går inte så fort som man tror! Hann lite mer än halva skallen, och om 3 år ska vi klara hela huvudet på 1 timme! Sjukt..


Käkade lunch med Jenny och Malin. Jag och Jenny delade på en kycklingsallad! Goooooooooootttt! Drack dock vatten till, och jag som har längtat efter cola i flera dagar. Men det är inte värt att betala typ 15 kr för en burk cola, är så in i helvetes dyrt!


Träffade Helene efter skolan, hon lyckades övertala mig till att stanna i stan med henne. Passade då på att gå till Sax & Maskin och höra vad dom hade å säga om mitt hår. Jag kan verkligen inte leva med att se ut så här, fast det kanske inte syns så mycket så är de nog mycket för mig. Fick tid redan på fredag för färgning! Ska dock inte färga hela håret, bara de bruna och de som ej är samma färg som resten av håret..


Helene tyckte även att vi skulle fika (vilket jag inte hade nåt emot, eftersom jag verkligen, verkligen ville ha cola!) Gooottt var de också!


Och för er som la märke till rubriken, jag och Kenny har 2 månader idag! 2 bästa månaderna i mitt liv. Och fler månader blir det!

Älskar dig Kenny, du är allt för mig <3

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards