Alla inlägg den 25 september 2008

Av Sara - 25 september 2008 15:28

Som rubriken säger så var det egen hårvård på skolan idag! 2orna hade offrat sin lediga dag för att komma till skolan och fixa vårat hår. Som tack så bakade vi lite fika, eller jag menade MKT fika! 3 kladdkakor, 60 hallongrottor, blåbärskaka, chokladrutor, chokladbollar och jag har säkert glömt nånting :O Nästan allt tog slut, och gott var det!


Jag hade planerna att göra fler ljusa slingor för att sedan kunna bleka hela håret. Vill inte bleka allt på engång, vill inte få orange hår. Men så blev nästan hela mitt hår blont! Går inte att beskriva paniken jag hade när jag hörde hon säga att de kan bli lite orange/rött på endel ställen. Vågade knappt se mig i spegeln när hon skulle blåsa och styla de. Men till min stora förvåning så såg jag inte en enda röd slinga, kanske nån minimal färgskiftning men ingenting som jag gråter över direkt :O Mycket bra resultat och hon som fixa mig var väldigt duktig!


Håret är dock ljusare irl, svårt att få med det på bild.

Kolla bilder på oursilence.bilddagboken.se (gästlösen 123467)

Men mitt hår ser ut såhär på ett ungefär;

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards