Alla inlägg den 24 september 2008

Av Sara - 24 september 2008 19:50

Kan vara bra att veta ibland, eller önskar att man inte visste;

- Hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har haft sexuella kontakter med djur.

- Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till exempel genom att ta i dörrhandtag.

- De snabbaste impulser som överförs genom nervsystemet hos människan rör sig med en hastighet av 288 km/h.

- En ko väger lika mycket som 2,3 miljarder myror.

- Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek.

- I Kalifornien krävs jaktlicens för att ladda en råttfälla.

- En sorts hammarhaj kan göra abort bara genom att vilja det.

- Jaktpiloter får oftare döttrar än söner därför att X-kromosonerna (som ger flickor) i spermierna bättre tål den hårda påverkan av gravitationen än Y-kromosonerna (som ger pojkar).

Av Sara - 24 september 2008 18:24

Jobbig dag. Har bara pluggat. 3 jobbiga lektioner på skolan, svenska, nk och matte. Jag som hatar matte tycker nu att matten är den skönaste lektionen :S Mycket roligare/skönare att jobba själv än att sitta och lyssna på en lärare som säger saker som bara går in och ut genom örat.


Och inte nog med en jobbig skoldag som slutade kl 1, min skoldag fortsatte hemma till kl 4! Satt och gjorde så gott som alla NK frågor, är nästan ikapp nu (har skjutit upp nk:n i 2 veckor nu, var på tiden att jag fick det gjort).


Nåt skrämmande, som jag aldrig trodde skulle hända.. JAG HAR SETT ONE TREE HILL, i 3 dagar nu! Jag som lovat mig själv att aldrig någonsin börja se den serien. Jag får absolut inte köpa, låna, ladda ner eller på nåt sätt få tag i boxarna. LÅT MIG ALDRIG, ALDRIG, GÖRA DET! Om det händer, ta dom av mig, gräv ner dom på nåt okänt ställe och lägg in mig på psyk. Tack på förhand!

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards