Alla inlägg den 16 september 2008

Av Sara - 16 september 2008 16:11

Sitter på en fin, svart och bekväm datastol med en spole i håret, frisörkappan på och mina nya skor på fötterna. Bara för att testa.

Tur att man är ensam hemma!

Av Sara - 16 september 2008 14:05

Denna tisdag har vart helt jävla underbart fin! Dagens första lektion var svenska, efter de skulle vi ha lunch från 09.35 till 11.50 och sen ha matte. Ingen orkar vänta på en lektion i 3 timmar, så vi fråga lärarn om vi fick jobba hemma istället, och de gick bra!! Så när vi slutade, HALV 10, hör (läs) bara hur underbart det låter?! Iaf, så for jag, Jenny, Malin och Johanna till Dahls. Jag köpte med mig spolar och ett skynke eller vad man kallar det, som man har runt kunden för att de inte ska komma hår på kläderna.. Tror ni fattar xD Och de andra köpte hårfärg och shampo! Gillar att vi får sakerna billigare! Kollade på åhléns vad dom tog för spolar, 4st för 30 kr, vi får 12 st för 50 kr!


Efter att vi kommit tillbaka från Dahls så gick jag och Johanna och käka på skolan. Korv och mos, men korven var typ mos och mosen var vatten..

Efter den otroligt goda lunchen så gick vi till uppehållsrummet och kollade på Våra värsta år. Satt där tills Johannas buss gick. Sedan träffa jag mamma på stan för att köpa skor!


Fått leverproverna nu, dom är typ normala! :D

Behöver bara vänta några veckor med att träna igen, skönt med tanke på att de kunde ha vart månader!


Ska in och kolla på träningen ikväll. Sen blir de till att se Vem kan slå Filip och Fredrik! Idag lovar jag att det är! 21.00 på 5:an :D

Presentation

Omröstning

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck?
 Håkan Hellström
 Lars Winnerbäck
 Ingen av dem
 Båda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards